Stage6 racepak en Sidi laarzen

Denna

Die hard MF'er
25 aug 2007
761
0
Weert
Hallo,

Ik verkoop mijn stage6 racepak. Ik heb hem 3 keer gebruikt en is amper beschadigd. Er zit een setje kneesliders op wat amper ontmaagd is.

De maat van het pak is 60. Dus voor de wat vollere en langere mensen.

SA500001-4.jpg


SA500002-6.jpg


Vraagprijs: 250 euro exclusief verzenden

Ook verkoop ik mijn Sidi laarzen die ik voor het racen aangeschaft had. Ik heb ze NIET gebruikt, ze zijn dus gloednieuw.

Het model is de Vertigo Air. De maat is 47, ze vallen vrij klein uit. Ik heb normaal 45/45,5.

De nieuwwaarde is 270,-, mijn vraagprijs is 220 euro incl verzenden

SA500003-2.jpg


Ik ben het makkelijkst te bereiken via :dennislaumenapenstaarthotmail.com
 
Laatst bewerkt:
mmm die laarzen is wel de shit had ze ook alleen maatje kleiner en na 1 x aangehad te hebben toch maar verkocht omdat ze iets te krap waren -O-

wel aantrekkelijk maar wel vrij prijzig -O-
180 euro heb je een deal :Y
 
No offense, maar ik zit wel 50 euro onder de nieuwprijs, terwijl ze nieuw zijn. Das absoluut niet prijzig.

De prijzen zijn vast, dus ik blijf bij de 220 euro incl verzenden.
 
No offense, maar ik zit wel 50 euro onder de nieuwprijs, terwijl ze nieuw zijn. Das absoluut niet prijzig.

De prijzen zijn vast, dus ik blijf bij de 220 euro incl verzenden.

heb ook nooit gezegd dat ze prijzig waren icm de prijs van winkel :X :?
maar ik vind 220 euro wel veel voor paartje laarzen das mijn mening en klaar maar dan als je aan je prijs blijf hangen veel suc6 alsnog :W
 
Laatst bewerkt:
Ik vind 220 euro niet veel voor een stel teringvette nieuwe racelaarzen.
 
ik heb intresse in alles.
ken je daar een mooi prijsje voor maken?
evt ergens te passen?

hoor het wel
 
Bijelkaar mag het voor 420 euro weg. Het is te passen in Weert (Limburg).
 
Ik heb ze gewoon in een motorzaak aangeschaft, niet op internet. Meestal zijn ze in de winkel net wat duurder. Ik heb ze ook een tijdje geleden aangeschaft, dus kan best zijn dat de prijs iets lager ligt in de winkel, maar geen 45 euro. Op internet liggen de prijzen lager, maar dan heb je wel nog verzendkosten erbij. Voor alsnog heb ik ze goedkoper als op internet en deze zijn even nieuw.

Als men ze te duur vind, dan blijven ze gewoon staan :).
 
Dus meer buikruimte dan lengte in dit pak?
Ik ben 196m en 20 kilo lichter.. Hoewel de horeca-spoiler niet ontbreekt ;)

Wat is de lengte van de mouw? Ik vind het een behoorlijk cool pak maar ben bang dat ie me voor geen meter zal passen namelijk..
 
De lengte van het oksel tot einde mouw is 55 cm ongeveer. Ik denk dat je lengte net iets te lang is voor in het pak. Het eigenlijk vooral een pak wat voor het bovenlichaam nogal wat ruimte heeft.

Ik ben zelf nogal breed aan de bovenkant en je merkte ook dat hij daarvoor de ruimte had. Al zijn er zat andere mensen die ik ermee heb gezien die smaller en langer zijn als ik die met 58 rijden, dus hij zou best nog kunnen passen.
 
Andersom knellen ze teveel op de knieen. Maargoed, het pak is verkocht. Alleen de laarzen zijn er nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan