Techies,
Wederom een vraag over het hier veel besproken onderwerp "Stalen remleidingen".
Toch heb ik nog een vraag.
Voor mijn GSX-R1000 (2003) heb ik gekozen voor Goodridge stalen remleidingen. Deze zijn gemonteeerd als origineel; Een leiding van de hendel naar de rechter (radiale) klauw en hiervandaar een leiding "doorgelust" over het spatbord naar de linker klauw.
Omdat ik geen vacuum pomp oid heb ben ik vrij lang aan het pompen geweest vandaag. Uiteindelijk voelde ik enige weerstand.
Uit het slangetje op de ontluchtings-nippel, kwamen na verloop van tijd geen luchtbelletjes meer; hoera!
Op de kortste stand (1) van de hendel kwam deze nog zeker tot halverwege de clipon.
Toen met een ty-rap de hendel een uurtje vastgezet en voelde het iets beter aan.
Ben een km of 50 gaan rijden vanavond, maar ik ben van mening dat de originele leidingen directer aangrijpen.
Nog iets ontlucht maar zag slechts een minuscuul belletje aan de linker klauw.
Mijn vraag is dan: Kan er lucht blijven zitten in de "lus" tussen de 2 remklauwen.
Zo ja, hoe los ik dit op?
Nee, wat kan dit dan zijn?
Vannacht staat de remhendel weer vast met een ty-rap.
Het blijft een pokken klus (zonder goed gereedschap).
Wederom een vraag over het hier veel besproken onderwerp "Stalen remleidingen".
Toch heb ik nog een vraag.
Voor mijn GSX-R1000 (2003) heb ik gekozen voor Goodridge stalen remleidingen. Deze zijn gemonteeerd als origineel; Een leiding van de hendel naar de rechter (radiale) klauw en hiervandaar een leiding "doorgelust" over het spatbord naar de linker klauw.
Omdat ik geen vacuum pomp oid heb ben ik vrij lang aan het pompen geweest vandaag. Uiteindelijk voelde ik enige weerstand.
Uit het slangetje op de ontluchtings-nippel, kwamen na verloop van tijd geen luchtbelletjes meer; hoera!
Op de kortste stand (1) van de hendel kwam deze nog zeker tot halverwege de clipon.
Toen met een ty-rap de hendel een uurtje vastgezet en voelde het iets beter aan.
Ben een km of 50 gaan rijden vanavond, maar ik ben van mening dat de originele leidingen directer aangrijpen.
Nog iets ontlucht maar zag slechts een minuscuul belletje aan de linker klauw.
Mijn vraag is dan: Kan er lucht blijven zitten in de "lus" tussen de 2 remklauwen.
Zo ja, hoe los ik dit op?
Nee, wat kan dit dan zijn?
Vannacht staat de remhendel weer vast met een ty-rap.
Het blijft een pokken klus (zonder goed gereedschap).