Stalen remleiding probleem!

Postman

MF veteraan
11 nov 2004
17.487
0
36
Ik heb een setje stalen remleidingen aangeschaft voor m'n Suzuki GSX-R750 K5. De achterkant ging vrij vlot maar bij de voorkant lukt het me niet.

Het gaat in dit geval om een Full set, dus 1 leiding voor elke klauw vanaf de master cylinder. Nu wil ie met allebei de remleidingen eraan niet op druk komen.

1 remleiding met de oude standaard bout komt wel op druk. Wie weet hoe ik dit oplos? :?

superduc again

MF veteraan
6 mrt 2004
7.350
157
dussen
Heb je een kopere ringetje tussen de twee leidingen bij je pomp zitten?
Bij mij moesten er zelfs twee tussen anders kwamen de twee leidingen tegenelkaar

SgeraldV

MF veteraan
25 apr 2003
1.977
0
52
Vlakbij Nijmegen
www.svcontact.com
Als alles goed zit kan je last hebben van luchtophoping bij de remcylinder bij de remhendel. Ontluchten door de bout iets los te draaien terwijl je rustig met constante beweging de remhendel inknijpt.

Rambabbel

MF veteraan
17 mrt 2004
22.236
45
Luttenberg
zal toch nog ergens lucht zitten :Y Kan soms op onmogelijke plaatsen zitten -O-

Misscien kun je ergens een vacuümpompje lenen/huren?

ZX Brabo

MF veteraan
17 sep 2002
1.341
0
48
Roosendaal
Ik heb een setje stalen remleidingen aangeschaft voor m'n Suzuki GSX-R750 K5. De achterkant ging vrij vlot maar bij de voorkant lukt het me niet.

Het gaat in dit geval om een Full set, dus 1 leiding voor elke klauw vanaf de master cylinder. Nu wil ie met allebei de remleidingen eraan niet op druk komen.

1 remleiding met de oude standaard bout komt wel op druk. Wie weet hoe ik dit oplos? :?
off topic;

postman ... heb ik die nick vandaag niet in een garage te hoogerheide horen vallen? :)

Postman

MF veteraan
11 nov 2004
17.487
0
36
Nou ik had er 1 voor m'n zwart/oranje 600 K4 besteld maar dat duurde 7 weken en toen hebben we het maar gecancelled. En heb nu een blauw/witte 750 K5