stalen remleidingen

heb ze er vorige week opgezet bij mijn sportster, het monteren wil niets zeggen, echt heel simpel,
let wel op dat je goede(nieuwe) afdichtingsringen gebruikt.

Het moeilijkste is het goed ontluchten, maar dat is ook goed te doen als je weet waar je mee bezig bent!

maaruh, als je zelfniet zeker bent van jezelf of je het wel kunt, of goed doet, laat het dan eenvakman doen, een remsysteem is niets om aan te knoeien, dat meot goed gebeuren

heb ze er vorige week opgezet bij mijn sportster, het monteren wil niets zeggen, echt heel simpel,
let wel op dat je goede(nieuwe) afdichtingsringen gebruikt.

Het moeilijkste is het goed ontluchten, maar dat is ook goed te doen als je weet waar je mee bezig bent!

maaruh, als je zelfniet zeker bent van jezelf of je het wel kunt, of goed doet, laat het dan eenvakman doen, een remsysteem is niets om aan te knoeien, dat meot goed gebeuren
hoe moeten ze ontlucht worden dan?

Weet je wel dat remolie je lak erg kan beschadigen?

Indien ja, laten doen. Kunnen de kosten niet zijn.
Half uurtje max.

Weet je wel dat remolie je lak erg kan beschadigen?

Indien ja, laten doen. Kunnen de kosten niet zijn.
Half uurtje max.
ik laat het zeker doen, maar dat van t ontluchten was meer een algemene vraag..
lijkt me ook niet echt handig als je t niet kan..

HOWTO: RVS Remleidingen

Alstu ;)

Tis een klusje van nix, voor het vullen van het systeem kan je het beste een grote spuit bij de apotheker o.i.d. halen, vullen met remvloeistof en deze op de ontluchtingsnippel aansluiten. Vervolgens de remvloeistof inspuiten tot remvloeistof reservoir gevuld is. Er moet nog wel ontlucht worden, maar het scheelt je wel een halfuur pompen :P

Terug
Bovenaan Onderaan