stalenremleidingen blackbirdje...

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
ok dudez, ik heb de knoop doorgehakt, 12 juli komen er stalen remleidingen op mijn fiets, ik heb me nu door een heleboel mensen laten adviseren dat dit een goeie investering is...

dus laten we dat maar is doen.

in eerste instantie gaan we alleen de voorkant vervangen, achter blijft voorlopig nog even kunstof. (dit omdat de kosten anders uit de klauwen loopt...)

het nadeel is als je alles laat doen dubbel moet uitvoeren ivm. het dual brake system...en dan wordt het een prijzige zaak.

nu wordt het allemaal op maat geknipt enzo, en kost me €200,- (bij moto-maat) in amsterdam.

mooi dacht ik zo he? :)
 
lijkt me niet...want de montage is 2 tot 4 uur...alles ontluchten...vloeistoffen eruit...zaken vervangen...

op maat knippen...
als je een kant en klare stalenreml.kit haalt kost 130euro...dus is 70 euro montage niet veel ...volgens mij :)
 
Eej Nappie... wat voor merk remleidingen heb je dan straks?? Kvin ze nogal duur...

Nog bij Lemstra geinformeerd :? :? :P
lemstra....mmm...moet eerst nog wat uit"vechten" voordat ik me daar weer is begeef...dat verhaal heeft nog een staartje...ik hoop positief...daar ga ik dan ook vanuit! :)

iets met ????flex ...ik weet de naam niet precies.

voor die leidingen had ik eerst bij zaanstad geinfooo't en daar zeiden ze dat ie die setjes 130pleuroos kosten...dus ja...

dan was voor mij de 200 euro niet veel :)
 
Hmmm, ben ik toch blij met mijn enkele schijf. Was al klaar voor € 39 :) Wel zelf gedaan.

sja...daar ken ik niet aan tippen...
a: ik kan het niet zelf..
b: dubbele schijven.
c: dual brake system
d: kitje is er niet voor de blackbird...(althans niet bij mijn weten...)

evengoed nice price! en bevalt het?
 
ok dudez, ik heb de knoop doorgehakt, 12 juli komen er stalen remleidingen op mijn fiets, ik heb me nu door een heleboel mensen laten adviseren dat dit een goeie investering is...

dus laten we dat maar is doen.

in eerste instantie gaan we alleen de voorkant vervangen, achter blijft voorlopig nog even kunstof. (dit omdat de kosten anders uit de klauwen loopt...)

het nadeel is als je alles laat doen dubbel moet uitvoeren ivm. het dual brake system...en dan wordt het een prijzige zaak.

nu wordt het allemaal op maat geknipt enzo, en kost me €200,- (bij moto-maat) in amsterdam.

mooi dacht ik zo he? :)
Laten die zogenaamde stalen leidingen niet meer zijn dan kunststof ( teflon ) met een RVS mantel eromheen. :z
 
Op vrijdag 28 juni 2002 15:47 schreef Fastnappie het volgende:evengoed nice price! en bevalt het?

Zekers, voelt veel steviger en directer met remmen en kleine stoppies zijn totaal geen probleem meer (grote durf ik zelf nog niet ;) ). Nou moet ik wel toegeven dat mijn remleidingen waarschijnlijk al 10 jaar oud waren dus dan is het verschil tussen nieuw en oud ook groot. Heb em van goodridge, gehaald bij holland motor sports (in motoport uithoorn).
 
wat zal dit verschrikkelijk schoftig vertragen denk ik...
GSXR%20frt%20wheel_jpg.jpg


ja ...tis een gixxer..en geen bb...
maar ik vond het een mooi plaatje. (van die hele lichte velgen... : })
 
Dat is Spiegler die je daar ziet? Spiegler heeft een mooie rempomp / hendel...

Maar Leon, die leidingen die je er nu laat doen, zij die ook van Spiegler?
die leidingen zijn geloof ik van steelflex of weet ik veel...iets met flex.
en die pomp laat ik gewoon lekker zitten van honda...anders wordt het allemaal veels te duur...en ik wil nog zoveel..dus ff keuzes maken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan