Stalling Amsterdam-Oost

Crixus

Rookie
11 nov 2011
12
0
Hallo allemaal,

Helaas heb ik geen schuur of dergelijke waar ik mijn fiets kan stallen. Daarom ben ik op zoek naar een stalling voor de nachtelijke uurtjes.

Ik heb via de zoekfunctie (op dit forum) en via Google al gezocht naar een stalling
Ik hoor het graag van jullie!

8-)
 
Laatst bewerkt:
Je kunt eens kijken bij een grote landelijke box verhuurder. Kosten zijn 40 E per maand. Dan staat je fiets beveiligd en warm. Je kunt er van 0600 in de ochtend tot 2300 bij. Zeven dagen per week.

Bevalt mij prima.
 
Bedankt voor de info! Maar ik had nog een paar vraagjes:

@ Sergio
Zijn er van die grote box verhuurders in Amsterdam-Oost? Ik heb ze namelijk niet gevonden..


@Cas 121
Weet je ook toevallig de naam of exacte adres??
 
ja, hier een linkje naar hun site. Niet heel goedkoop maar wel goed afgesloten en 24/7 bereikbaar. Het motordeel is vrij vol maar ik denk dat er nog wel iets is.
 
ja, hier een linkje naar hun site. Niet heel goedkoop maar wel goed afgesloten en 24/7 bereikbaar. Het motordeel is vrij vol maar ik denk dat er nog wel iets is.

Daar stond mijn motor ook 1.5 jaar gestald, prima vent daar en hij zit er ook vaak in zijn kantoortje (dus bewaakt)
 
Ik heb daar een klant met zijn motorfiets staan, ziet er inderdaad netjes uit en maakt een betrouwbare indruk.

De prijs valt mij (zeker voor amsterdamse begrippen) nog mee!!
 
Best Crixus,

Heb je al gekeken bij City Box. Daar kan je je motor ook prima stallen.
Staat ie lekker warm en 24 per dag bewaking. Ik zag dat ze een vestiging hebben in amsterdam centrum en amsterdam zuid. Ik kom zelf niet uit amsterdam dus weet niet of dat dichtbij genoeg is voor je. Kijk anders zelf even op www.citybox.nl
 
Hey Cricus,ik sta in de van Wou str.(bij de kruising Centuurbaan)met me meisie,voor 42eurie per maand,mis.wat ver voor je maar ik kan eens informeren voorje? gr Jimmy.
 
Laatst bewerkt:
Allereerst bedankt voor de info!

ja, hier een linkje naar hun site. Niet heel goedkoop maar wel goed afgesloten en 24/7 bereikbaar. Het motordeel is vrij vol maar ik denk dat er nog wel iets is.

Vind ik een goede optie. Zou ik wel eerst 10 minuten moeten fietsen voordat ik bij mn motor kan zijn. En het is aan de prijzige kant, maar denk dat de prijzen wel ongeveer hetzelfde zijn.
Weet je misschien ook of je dan echt iets van een box of dergelijke krijgt of gewoon een parkeerplekje? Want dan zou ik eventueel mn pak en helm daar kunnen laten.

http://www.funda.nl/koop/amsterdam/parkeergelegenheid-47171276-linnaeuskade-7-49/

hypotheek tegen 3,5% en je betaalt per maand zo'n 100 euro (incl VvE bijdrag) voor je eigen box

Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik weet alleen niet hoelang ik daar blijf wonen. Dus lijkt me niet verstandig om iets te kopen.

Best Crixus,

Heb je al gekeken bij City Box. Daar kan je je motor ook prima stallen.
Staat ie lekker warm en 24 per dag bewaking. Ik zag dat ze een vestiging hebben in amsterdam centrum en amsterdam zuid. Ik kom zelf niet uit amsterdam dus weet niet of dat dichtbij genoeg is voor je. Kijk anders zelf even op www.citybox.nl

Citybox is (helaas) te ver van mij vandaan.
 
Vind ik een goede optie. Zou ik wel eerst 10 minuten moeten fietsen voordat ik bij mn motor kan zijn. En het is aan de prijzige kant, maar denk dat de prijzen wel ongeveer hetzelfde zijn.
Weet je misschien ook of je dan echt iets van een box of dergelijke krijgt of gewoon een parkeerplekje? Want dan zou ik eventueel mn pak en helm daar kunnen laten.

Er is een gedeelte van de garage waar je je motor kan zetten, geen vast plekje dus. Je kan je fiets dan wel weer binnen zetten. Ik weet niet of daar bergruimte is, je zou ze ff kunnen bellen of langsfietsen.
 
@Jimmy:
Van Woustraat is inderdaad helaas te ver voor mij. Maar bedankt voor de tip.

@Cas121:
Ik zal binnenkort bij hun informeren. Thanks!


Meer tips en info zijn altijd welkom!
 
@Crixus

ik heb niet alles gelezen maar in a'dam oost is een garage waar jij je motor 24/7 kan parkeren het is bij een onbemande pomp station TINQ volgens mij bij de AH bij de helmholststraat.

daar kun je hem dus stallen voor 58 euro permaand als ik me niet vergis

hopelijk heb je wat aan deze info
 
Hallo allemaal

Een wat oud topic maar wie weet, nog actief... ik ben ook op zoek naar een motorstalling bij het Oosterpark. Iemand suggesties? Een box in de buurt zou mooi zijn.

thx
 
Misschien beetje late reactie maar probeer eens contact te zoeken met Ten Cate Parkeren.
Is een grote ondergrondse parkeergarage aan de Weesperzijde 143 (vlakbij cafe Hesp) met ook motorplaatsen. Heb er mijn motor altijd gestald toen in ik nog in Oost woonde.

www.parkeren.nu
Weesperzijde 143
Contact: Henk ten Cate
telefoon: 06 - 514 277 49

kostte toen 62 euro per maand


Hallo allemaal

Een wat oud topic maar wie weet, nog actief... ik ben ook op zoek naar een motorstalling bij het Oosterpark. Iemand suggesties? Een box in de buurt zou mooi zijn.

thx
 
Hi, zou je mij dat adres willen geven ??
Je reageert nu op 2 topics over stalling, die beide al jaren oud zijn. De betreffende user die je nu iets vraagt is al sinds 2014 niet meer op motor-forum geweest...

Ik vraag me af wat het nut daarvan is, welllicht even kijk naar de datum van de post waar je op reageert?
 
Terug
Bovenaan Onderaan