stalling gezocht in groningen

Ben opzoek naar een stalling in groningen, iemand nog plek vrij?

@ hierboven wat kost het bij de Garage aan de ohamkade?
 
Durf ik nu niet te zeggen aangezien ik er al 2 jaar niet meer zit en de prijzen ongetwijfeld zijn aangepast. Hij had in elk geval altijd een stuk of 6 motoren en 10 auto's op stalling.
 
Ik ben ook op zoek naar een plekje in Groningen. Ik woon in de Oosterpoort zou het liefst zo dichtbij mogelijk willen aangezien ik ook met de motor naar me werk ga als het weer het toelaat. Weet iemand nog een plekje?
 
Ik ben ook op zoek naar motorstalling in Groningen. In de buurt van de Schildersbuurt/Noorderplantsoen. Weet nog iemand wat? Moet nog wel een motor kopen maar dat moet er binnenkort van komen.
 
Ik weet denk ik ook wel een plekje voor je, gezamenlijke stalling
met iets van 20 motoren, niet duur (18.50 euro)
Is aan de Emmastraat , wijk helpman.
Lijkt het je wat, dan hoor ik dat wel van je..........
Heb je wat meer informatie? Ik kan je niet PMen

Oh... 2011

Iemand? Emmastraat?
 
Laatst bewerkt:
Zijn er mensen die eventueel een garagebox willen delen? Omgeving Herewegbuurt. Ik zoek nog 1 of 2 stalgenoten :) PB voor locatie. Totale kosten 70 euro per maand
 
Ik zoek ook een stalling (schuur/loods/garage) bij voorkeur waar ik ook kan sleutelen aan mijn bike en een vriend van mij zoekt ook nog stalling voor zijn motor. Wij vinden het ook niet erg om de ruimte te delen met anderen.

Wij zaten zelf al te denken om een loods te huren voor 150 euro per maand en deze met een aantal anderen te delen. De plek van de stalling kan binnen of rondom de ringweg van Groningen liggen. Dit maakt voor ons niet zoveel uit!

5 personen (Nicotten, R&Z + vriend, BusteRR, RyanAtwood) zoeken (of willen een betere locatie) voor hun motor, als ik de post(s) hier boven zo lees. Als ik mijzelf en die vriend van mij ook mee reken kom ik uit op 7 personen.

In theorie zouden we hier toch iets mee kunnen doen of wel een goede locatie kunnen vinden?




IK HEB EEN LOODS MET VRIENDEN

Wij kunnen best een aantal mensen erbij gebruiken. Wij hebben oude Moto Guzzi's en meer van dat soort spul waar we aan sleutelen. We hebben de loods bij de Duinkerkerstraat. Er zijn nog wat plekjes vrij. Wij zijn ook een soort gezelligheids clubje dat op woensdagavond ook rustig wat biertjes staat te drinken in de loods. Als jullie interesse hebben bel mij dan even op. 0641724696. Je kunt mij ook mailen op bramschaap33@hotmail.com

Prijzen variëren tussen de 35 euro tot 150 euro per maand. We hebben ook een werkbank, gereedschap, autobrug, lasapparaat.

Groet,

Bram

Ik verneem graag jullie reacties hierop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan