stalling in amsterdam

marsan

MF'er
28 okt 2002
238
0
Amsterdam
Ik vroeg mij af hoe motorbezitters in Amsterdam hun stallingsproblemen hebben opgelost.
Ik ben zelf woonachtig in Osdorp, en als ik een motor aan zou schaffen, vraag ik me af waar ik deze zou kunnen stallen, en wat het ongeveer per maand zou kunnen gaan kosten. Het is natuurlijk doodzonde om je bezit op straat te moeten zetten.
 
Mijn Diversion 900 staat gewoon voor de deur, met een goede hoes eroverheen. Als je je zorgen maakt over hoe de buurt met je motor omgaat, pas dan je motor aan de buurt aan. Dus geen Duc in Osdorp... Alles wat afgunst opwekt is gauw gemold.
 
Ik weet niet waar jij woont,maar hier moet je multimilionair zijn om een huis met een box te kunnen kopen :?
 
Ik weet niet waar jij woont,maar hier moet je multimilionair zijn om een huis met een box te kunnen kopen :?
staat toch in mijn profiel :?

nieuwbouw heeft al sinds jaren standaard een box erbij....
dus als je een klein nieuwbouwtje koopt... zeg maar een box met een huisje erbij ;)

maar de prijzen zijn inderdaad inmiddels redelijk belachelijk...
 
Quote Guz
staat toch in mijn profiel

nieuwbouw heeft al sinds jaren standaard een box erbij....
dus als je een klein nieuwbouwtje koopt... zeg maar een box met een huisje erbij


A: Hoe kan ik dat zien dan :?
B: Ik woon in een nieuwbouwwijk en ik ben blij dat ik mijn fiets in de stalling kan zetten.
 
A: Weer wat geleerd *D
B: Ben blij dat je blij voor mij bent *D
C: Leuk werk heb je, zijn er nog vacatures? :Z ;)
 
He Marsan,
ik ga nu een jaartje bij jou in de buurt wonen, dicht bij plain '40 '45. Heb je al een goeie en goedkope stalling gevonden? :P

Tenks!
 
Ik geloof dat marsan hier al 2 jaar niet meer komt.

Gewoon een diefstalverzekering nemen, je motor aan de ketting leggen onder een hoes en beseffen dat ze hem toch wel meenemen als ze dat willen. Ook uit een stalling of een prive-garage.
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat marsan hier al 2 jaar niet meer komt.

Gewoon een diefstalverzekering nemen, je motor aan de ketting leggen onder een hoes en beseffen dat ze hem toch wel meenemen als ze dat willen. Ook uit een stalling of een prive-garage.
Helemaal met je eens!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan