stalling in amsterdam

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
weet iemand een stalling in amsterdam? Ik wil binnenkort mijn motor gaan ophalen (moet nog wel even uitzoeken, maar ben al bijna rond), maar heb geen flauw idee waar ik hem moet stallen, omdat bijna alle stallingen waar je voorheen je motor zonder problemen kwijt kon, nu geen motoren accepteren vanwege de verscherpte brandveiligheidsregels.

Het lijkt me geen fijn en veilig idee om hem op straat te laten staan.

Help me dus.
 
liefst in de pijp. Ik woon zelf op de ferdinand bolstraat en daar zat er altijd een, maar toen ik daar ging vragen bleek er geen plaats meer te zijn voor motoren. Erg klote want die was zo'n 50 meter lopen en goed veilig.

Ik vind het geen probleem om 10 minuten te moeten fietsen om mijn motor op te gaan halen, maar het liefst op loopafstand natuurlijk.
 
Er is wel een garage in Amsterdam maar ik denk NIET dat jij er fl 35,- PER DAG voor over hebt.
Ben je toch zo aan het denken en kan het je niet schelen. Hij zit op de
Nieuwezijdse Kolk, het nummer weet ik zo niet uit m'n hoofd. Hij is natuurlijk beveiligd, en het is er ook verwarmt, geloof ik.
Een fustrerende |( parkeerprijs in Amsterdam.
Thuis betaal ik ongeveer fl 3,- per dag (auto, motor gratis i.pv.=In parkeer vak) })
 
Je moet eens proberen bij zo´n beveiligde fietsenstalling.

Ben niet bekend in Amsterdam, maar eens met de motor naar Amsterdam geweest en agent zei dat die binnen 15 min gestolen werdt, waarop ik antwoorde, blijf er dan bij staan, maar dat ging niet, hadden ze toch aardig wat kunnen vangen.

Heb hem toen gestald bij de fietsenstalling van het centraal station
 
voor 1 dag zal het geen probleem zijn natuurlijk. Ik wil echter niet mijn motor in 1 dag kapot rijden dus wil ik hem langer stallen. Ik woon zelf in amsterdam, maar als ik hem op straat zet wordt hij gejat, beschadigd of gewoon omgerold. Is erg vervelend om 's morgens bij je motor aan te komen en dan te merken dat er een dronken mongool op je motor heeft zitten krassen. :j


Probeer dat maar eens bij de verzekering op te geven.
 
Is erg vervelend om 's morgens bij je motor aan te komen en dan te merken dat er een dronken mongool op je motor heeft zitten krassen. :j
nounounou... dat valt toch allemaal wel mee....

het enige wat ooit ontbrak aan me motor waren de achterschokbrekers...
dat werd ff hard-tailen....

In dat straatje van La Garage heb je een stalling.... verder weet ik het niet... krantjes napluizen dus....
 
Ik zou dan dus ECHT voor die fietsenstalling kiezen.
Motor is toch ook een fiets..!!
Betaal je daar ook meer voor of nie..?? fl 35,- voor een dagje
zie ik NIET zo zitten.
Nooit geweten dat zij dat ook toelaten...ach tuurlijk zien zij alleen maar als inkomen...$$ -- Ka$$a -- $$ :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan