Stalling in Utrecht (Overvecht / Ondiep)

Roydaboy

Rookie
9 mei 2016
22
14
Hey allemaal,

Zoals het onderwerp al doet vermoeden ben ik op zoek naar een plek voor mijn motor.
(Die is er pas over anderhalve maand, maar je kunt het maar vast geregeld hebben).

Bij mijn huis is binnen geen plaats. Ik woon op de 1e etage, onder is verhuurd aan een bouwbedrijf voor opslag die het tot de nok toe gevuld heeft.. Op straat is ook niet echt een optie. Geen voortuin, niet genoeg ruimte op de stoep en geen 'dedicated' parkeerplek.. Fijn, in de stad wonen :+

Om toch een motor te kunnen stallen zoek ik een plek in Overvecht of Ondiep. Ik woon tussen beide wijken in, dus beide is mogelijk. Ik zie nu twee opties:

1: Stallen bij een andere MF'er.
Mocht je bij mij in de buurt wonen en eventueel een plekje vrij hebben hoor ik het graag. We kunnen vast tot een overeenkomst komen waar we beide blij mee zijn.

2: Een box huren met ándere MF'ers uit de buurt.
Met 3 of 4 mensen een garagebox huren en de kosten splitten is wel zo mooi. Kan er eventueel nog wat gedaan worden om de box wat veiliger te maken.

Een andere optie zou zijn om met Shurguard in zee te gaan, maar dat is qua prijs en toegankelijkheid niet ideaal. Tevens is het niet 'om de hoek' waardoor woon/werk ook niet doorgaat.

Heeft misschien iemand anders nog een suggestie die ik over het hoofd zie??

Bedankt!

Groeten,

Roy
 
half utrecht parkeert zijn motor op straat ...........is dat echt geen optie? of durf je dat niet .
(desnoods paar straten verderop?)

ik heb hem ook jaren onder een zeil op de straat gehad.

vraag eens bij een caravanstalling? gageldijk westbroek enz...
 
Toevallig dacht ik vanmorgen daar over na.. 60 euro / maand voor shurguard is een hoop geld.

Aangezien ik geen juweel ga kopen van 9000 euro is dat misschien toch een optie.

Is dat dan nog tegen diefstal te verzekeren? Denk het niet he?
 
Terug
Bovenaan Onderaan