Stalling Maarssen

aalputmotje

Rookie
17 mrt 2011
16
0
maarssen
Sinds kort op dit forum, maar een brutaal mens heeft de halve wereld.


Binnenkort mijn VT1100 ace2 ophalen bij de dealer. Voor de stalling moet ik op dit moment uitwijken naar IJsselstein, maar woon zelf in Maarssen(Utrecht).
Ben dus op zoek naar een stalling in of direct rondom Maarssen. Alles is bespreekbaar
Het is permanent en wil dus ook graag de mogelijkheid om hem in de vroege avond of in het weekend op te halen.
Je weet maar nooit hoe een motor een stalling vangt!
full
 
Bedankt voor de reactie, maar heb deze jongens al gesproken. Ze vertelde dat ze bij de stalling geen bedrijf hebben en het voor hun lastig is om steeds te zorgen dat mensen in de avond of weekend bij de motor kunnen. Ze doen alleen winterstalling
 
Als je mijn huis koopt, heb je er een hele mooie ruime motorberging/schuur bij ;)

ps. in Maarssen
 
Laatst bewerkt:
volgens mij is die uitdrukking negatief bedoeld, en niet als een streven _O-

daarnaast wel succes en welkom :)
nee, dat vind ik niet.

"brutale" mensen komen verder in het leven door op te staan en een vraag te stellen....
voor mij is het een streven i.e.g.
"good times" kloppen niet aan, die moet je zoeken of afdwingen :9

good luck Mot 8-)
 
Laatst bewerkt:
"brutale" mensen komen verder in het leven door op te staan en een vraag te stellen.
Hier kan ik mij in vinden, in het dagelijks leven niet heel erg brutaal, maar als je wat wil dan moet je je stem laten horen.
Brutaal is in mijn ogen bijvoorbeeld met een stalen gezicht een jaarsalaris van 1,35 miljoen binnen slepen en dan als klapstuk met droge ogen een bonus accepteren van 1,25 miljoen.
 
Hier kan ik mij in vinden, in het dagelijks leven niet heel erg brutaal, maar als je wat wil dan moet je je stem laten horen.
Brutaal is in mijn ogen bijvoorbeeld met een stalen gezicht een jaarsalaris van 1,35 miljoen binnen slepen en dan als klapstuk met droge ogen een bonus accepteren van 1,25 miljoen.
Dan heb ik nieuws voor je. :P

dan kun je makkelijk mijn huis betalen, inclusief schuur/berging O-) :+


maar zoals gezegd woon ik (nog even) in Maarssen en zal ik es informeren hier en daar, weet wel wat mensen met "room to spare"
 
Laatst bewerkt:
dan kun je makkelijk mijn huis betalen, inclusief schuur/berging
Ik moet je teleurstellen, mijn naam is niet Jan Hommen en werk niet bij de ING. Als dat wel zo was, had ik mijzelf niet meer in de spiegel aan durven kijken.

maar zoals gezegd woon ik (nog even) in Maarssen en zal ik es informeren hier en daar, weet wel wat mensen met "room to spare"
Dat waardeer ik, je weet het maar nooit. Ik mag van mijzelf zeggen dat ik een nette huurder ben.
 
Ik moet je teleurstellen, mijn naam is niet Jan Hommen en werk niet bij de ING. Als dat wel zo was, had ik mijzelf niet meer in de spiegel aan durven kijken.Dat waardeer ik, je weet het maar nooit. Ik mag van mijzelf zeggen dat ik een nette huurder ben.


Ook dan is mijn huis betaalbaar denk ik zo ;)

als ik iets hoor pb ik wel ff
 
Laatst bewerkt:
Sinds kort op dit forum, maar een brutaal mens heeft de halve wereld.


Binnenkort mijn VT1100 ace2 ophalen bij de dealer. Voor de stalling moet ik op dit moment uitwijken naar IJsselstein, maar woon zelf in Maarssen(Utrecht).
Ben dus op zoek naar een stalling in of direct rondom Maarssen. Alles is bespreekbaar
Het is permanent en wil dus ook graag de mogelijkheid om hem in de vroege avond of in het weekend op te halen.
Je weet maar nooit hoe een motor een stalling vangt![afbeelding]
Als Utrecht niet te ver voor je is, bij CityBox huur je voor € 25 per maand volgens mij al een motorstalling... ga toevallig morgen zelf kijken :+
 
Als Utrecht niet te ver voor je is, bij CityBox huur je voor € 25 per maand volgens mij al een motorstalling... ga toevallig morgen zelf kijken

Zou graag horen wat het resultaat is, ben zelf in contact geweest met Shurgard op Lage Weide.
Klonk ook interessant, maar kwam uiteindelijk op bijna 75 euro per maand.
Dat ging het dus niet worden
 
Zou graag horen wat het resultaat is, ben zelf in contact geweest met Shurgard op Lage Weide.
Klonk ook interessant, maar kwam uiteindelijk op bijna 75 euro per maand.
Dat ging het dus niet worden
Sorry, het was http://www.allsafe.nl/particulieren/opslagmogelijkheden/motoropslag (all-safe), maar ik ga morgen bij beide effe kijken. Ik hou je op de hoogte! :)
 
Hier kan ik mij in vinden, in het dagelijks leven niet heel erg brutaal, maar als je wat wil dan moet je je stem laten horen.
Brutaal is in mijn ogen bijvoorbeeld met een stalen gezicht een jaarsalaris van 1,35 miljoen binnen slepen en dan als klapstuk met droge ogen een bonus accepteren van 1,25 miljoen.
Waattt vind je mij brutaal. B| :+
 
City-Box in Utrecht heeft een motorstalling voor 54 euro. (heb het zelf ook)
Je kan er alleen bij van 06.00 tot 23.00. Shurguard was volgens mij wat duurder, omdat die geen gedeelde boxen hebben.

Succes met zoeken
 
City-Box in Utrecht heeft een motorstalling voor 54 euro. (heb het zelf ook)
Je kan er alleen bij van 06.00 tot 23.00. Shurguard was volgens mij wat duurder, omdat die geen gedeelde boxen hebben.

Succes met zoeken
Bedankt voor de tip, vooralsnog denk ik aan Silverline IJsselstein. Wel wat verder, maar voor 225 euro staat hij daar het hele jaar droog en warm. Dat scheelt mij teveel met o.a. citybox ( kom je toch op zo'n 650 euro.)
 
ja, als de naam Jan Hommen is durf ik deze uitspraak te bevestigen, met tevens de vraag om de bonus direct terug te storten en excuus te maken voor deze ongelofelijke inhaligheid!!! ;)
Nou ik heb veel meegemaakt in mijn leven maar dit is wel heel erg brutaal van je. :X
Die mensen van tegenwoordig. :N


Ik denk dat ik maar even een tijdje op vakantie ga in mijn nieuwe huis op Hawaii.
Word niet goed van die arme mensen. :+
 
Nou ik heb veel meegemaakt in mijn leven maar dit is wel heel erg brutaal van je. :X
Die mensen van tegenwoordig. :N


Ik denk dat ik maar even een tijdje op vakantie ga in mijn nieuwe huis op Hawaii.
Word niet goed van die arme mensen. :+

Heeft blijkbaar toch geholpen, hoor net dat je de bonus terug gaat geven, wel wat laat, maar in mijn ogen de enige manier om je gezicht te redden.
Welkom terug bij de arme mensen.
Je zal het moeten doen met MAAR 1, 25 miljoen per jaar. Dat is behelpen :+
 
Sorry, het was http://www.allsafe.nl/particulieren/opslagmogelijkheden/motoropslag (all-safe), maar ik ga morgen bij beide effe kijken. Ik hou je op de hoogte! :)
Oeps, ik zou nog reageren... :$

Citybox is (zoals hierboven genoemd) inderdaad 54 euri, Surgard was ik al 99 kwijt (had inderdaad geen aparte motorboxen zoals Citybox (die je bij Citybox trouwens wel met 2 andere moet delen) en All-Safe kwam ik ook boven de 100 euri uit, die had ook geen aparte motorboxen...

Maar ik zag dat je al een beter/goedkoper alternatief had gevonden... ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan