Stalling voor mijn motor in Amsterdam???

Flower

Rookie
18 jun 2006
7
0
Amsterdam
Vrijdag heb ik mijn eerste eigen motor, een fazer, opgehaald. Ben helemaal superhappy. Alleen woon ik in Amsterdam aan een vrij drukke weg en ben bang dat mensen aan mijn motor gaan zitten die er niet aan horen te zitten.
Ik ben op zoek naar stalling voor mijn motor. Weet iemand iets??
Het liefst in de buurt van het Mercatorplein, dit is in West.
 
Misschien om het onderwerp ietwat uit te breiden, wie gebruikt van die huuropslagruimtes(citybox ofzo?) voor motoren, en wat zijn daar de kosten van.

@flower ik kan je niet helpen, ik heb dus ook nog oplossing nodig.
 
Ga verhuizen naar A'dam in de buurt van het Mercatorplein en heb hetzelfde probleem. De bike staat daarom ook te koop. Hoewel het een oud beestje is, is ze te mooi om zo aan de straat te zetten (auto is ook al twee keer "per ongeluk" gesloopt daar)
Maar misschien kunnen we iets combineren ofzo :? Gezamelijk iets huren of zoiets.
Nouja, ik ga wel ff zoeken in de buurt.

Misschien nog meer A'dammers met hetzelfde probleem in West :?
 
Motor met goed slot aan iets als een lantaarpaal vastmaken en de meest ranzige hoes die je kan vinden over je motor heen. Zou lang goed kunnen gaan, mijn XT heeft zo bijna twee jaar op straat doorgebracht en is nooit iets mee gebeurd.

Ik heb nu met wat anderen een garagebox gehuurd om de motoren in te stallen. Maarja, dat kost je dus zo maar 50 euro per maand. Een vrije garage weet ik zo ook niet.
 
Vrijdag heb ik mijn eerste eigen motor, een fazer, opgehaald. Ben helemaal superhappy. Alleen woon ik in Amsterdam aan een vrij drukke weg en ben bang dat mensen aan mijn motor gaan zitten die er niet aan horen te zitten.
Ik ben op zoek naar stalling voor mijn motor. Weet iemand iets??
Het liefst in de buurt van het Mercatorplein, dit is in West.
Wat dacht je van deze; slechts 300 eurotjes in de maand :X
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/woningen_huur/amsterdam/40662092.html%3Freturn%3DeJwVi1sKgzAURPci6KdJFLVGROxGSqqhBvMiuaJt6d6b%252BzOcM8wIzvhXcTpEzrqGZ8%252FgziiHDcBzQnbnpS2NCDt4LQTE0mpyOqvsS9rHdhyBCBNBhlUYsjBKq3IDo6dLj6xY4wgur2eW13edYu77HrHCLk2RIfFHecQL61vV0gbtnaxmXUvxsp%252FJFmkhHCap8wq3hR9ZNvz%252B6yo7Vw%253D%253D%26df%3D1 (stalling)
 
Motor met goed slot aan iets als een lantaarpaal vastmaken en de meest ranzige hoes die je kan vinden over je motor heen. Zou lang goed kunnen gaan, mijn XT heeft zo bijna twee jaar op straat doorgebracht en is nooit iets mee gebeurd.

:^

Kijk ook hier eens http://www.stallingamsterdam.nl
Voornamelijk fietsstallingen, maar soms mag je daar ook motoren stallen. Dit zijn natuurlijk wel ruimten waar veel mensen toegang tot hebben, dus ik zou mijn (toekomstige) motor nog steeds ergens aan vast willen maken.
 
vraag het ook eens of je hem in de parkeergarage mag zetten onder het mercatorplein
 
Ik weet van twee stallingen in de buurt:
Een op de hoek van de Elisabeth Wolffstraat/Alphenstr., bij de brug over de Kostverlorenkade aan De Clerqstraat. Ben een jaar geleden langs geweest, goeie indruk qua beveiling maar vrij duur en geen sleutelen toegestaan :(

Andere is tegenover de Erasmuspark aan de Mercatorstraat, bij het Jan v. Galenstraat, echt in de Mercatorbuurt, dus. Had geen vrije plaatsen toen ik heb hem gebelde, maar dat was ook een jaar geleden.

Mijn eigen oplossing: een motor buiten de deur vast aan een lantaarnpaal met een hoes erop, en een geleende schuur in A'veen voor de andere 1 of 2 motoren.

Mijn ervaring is dat het wel meevalt in de buurt qua veiligheid enzo, ben alleen 2 (trap)fietsen kwijt in de laatste 7 jaar. *D
Nooit een probleem met mijn motoren...

afkloppen.... :X
 
ik weet wel een stalling in de stuyvesantstraat (is bij de posjesweg vlakbij de kinkerstraat) kost 33 euro per maand...

vanaf het mercatorplein 10 min met de fiets..
 
FF een vraag: Is er een grote kan dat je bike gestolen word uit je box?
Veel ervaringen?

Thnx
 
Vrijdag heb ik mijn eerste eigen motor, een fazer, opgehaald. Ben helemaal superhappy. Alleen woon ik in Amsterdam aan een vrij drukke weg en ben bang dat mensen aan mijn motor gaan zitten die er niet aan horen te zitten.
Ik ben op zoek naar stalling voor mijn motor. Weet iemand iets??
Het liefst in de buurt van het Mercatorplein, dit is in West.
in die buurt hebben ze idd nog al heel veel losse handen/fingers.
ik weet geen stalling in die buurt. zal wel heel moeilijk tot onmogelijk zijn om het tevinden, sterkte
 
Vrijdag heb ik mijn eerste eigen motor, een fazer, opgehaald. Ben helemaal superhappy. Alleen woon ik in Amsterdam aan een vrij drukke weg en ben bang dat mensen aan mijn motor gaan zitten die er niet aan horen te zitten.
Ik ben op zoek naar stalling voor mijn motor. Weet iemand iets??
Het liefst in de buurt van het Mercatorplein, dit is in West.

Ik woon direct achter Mercatorplein in een vrij drukke straat (coffeeshop tegenover). Nog nooit problemen gehad met gasten die aan me motor zitten (zit er nu een jaar). Heb hem op de stoep staan aan een lantaarnpaal met vaak een doek er over heen. T'is een '93'er en ik maak me eerlijk gezegd ook niet zo'n zorgen over een krasje meer of minder, mooi zal hij toch nooit worden ;) .

Heb ook al rondgekeken voor een stalling voor een eventueel volgende motor maar niks (vrij) kunnen vinden.

vraag het ook eens of je hem in de parkeergarage mag zetten onder het mercatorplein

Ik heb daar ooit een mailtje naar gestuurd. Kreeg een of ander BS antwoord dat het niet mogelijk is ivm brandveiligheid. Verder niet achteraan gegaan...
 
Ik heb mijn motors nu al 10 jaar gewoon open en bloot in Amsterdam staan en er is nog nooit wat gebeurd.
Als ik al het geld bespaar voor de stalling(wat ik ook te veel moeite vind en dus minder ga motorrijden) kan ik aardig wat reperatiewerk laten verrichten.

Gewwon goed verzekeren en een goed slot......en misschien wel een beetje mazzel *O* *O*
 
Ik vond het ook niet echt leuk om mijn motor altijd buiten te laten staan, maar op den duur raak je eraan gewend. Hij staat bij mij nu voor de flat, vast aan een lantaarnpaal met een hoes eroverheen. Maar ja, met een splinternieuwe motor is het de vraag of je dat wel wilt. Ik heb zelf een Bandit uit '96 dus die zal wel iets minder diefstalgevoelig zijn (bovendien staat ie pal onder de lantaarnpaal dus vol in het licht :) )

Heb destijds ook gekeken bij http://www.stallingamsterdam.nl/ die meerdere stallingen heeft. Maar 40 euro in de maand om je motor binnen te zetten samen met andere scooters en fietsers vind ik te veel geld :z
 
ja, en één keer is genoeg
KTM 660 SMC gejat....

als ze specififiek jouw brommer willen dan houdt niks ze tegen....
extra sloten op de deur, extra beslag, iets wat herrie maakt (als je het zelf kan horen) wil misschien wel helpen, had in mijn geval denk ik wel geholpen.

Kheb t topic ff doorgespit..klote man
Al een vervanging gevonden?
Sterkte tjap
 
heb in utrecht een schuurtje gehuurd voor 60euro per maand, kan er alleen wel nog wat fietsen en reteveel troep in kwijt dus het heeft een mooie dubbele functie maar t is wel geld....
-O-


iig geen zorgen dat ie snachts voor mn deur wordt gesloopt, goede nachtrust is ook wat waard he *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan