stalling

johnny r1

Rookie
6 mrt 2010
18
0
nijmegen
halo voor motor rijders heb ik nog 2 plaatsen voor een fiets in nijmegen in de wijk hatert het hele jaar door a 25 euro pm gr
 
Laatst bewerkt:
Ja doe maar!
zorg jij ervoor dat de stalling een beetje bij mij in de buurt is?
 
Dat is geen geld voor een stalling in het beruchte Nijmegen !!!

Misschien handig om ongeveer de lokatie aan te geven... een wijk of iets dergelijks...
 
Wil niet bot doen ofzo hoor maar iemand die net op mf zit en net maar14 posts heeft en gelijk een stalling wilt verhuren voor zo weinig geld komt bij mij toch anders over.
:X

Kan best zijn dat je oprecht bent en wil je de grond niet inboren ofzo maar je snapt toch wel hoe zoiets over komt. ;)
 
Wil niet bot doen ofzo hoor maar iemand die net op mf zit en net maar14 posts heeft en gelijk een stalling wilt verhuren voor zo weinig geld komt bij mij toch anders over.
:X

Kan best zijn dat je oprecht bent en wil je de grond niet inboren ofzo maar je snapt toch wel hoe zoiets over komt. ;)

Nee, vertel eens wat de criteria zijn om hier geloofwaardig over te komen? 100 posts? 500?
Zelf als iemand al 50.000 posts heeft zal ik de beste man nog steeds opbellen en eens langs gaan om te kijken hoe de stalling en persoon overkomen.
 
Nee, vertel eens wat de criteria zijn om hier geloofwaardig over te komen? 100 posts? 500?
Zelf als iemand al 50.000 posts heeft zal ik de beste man nog steeds opbellen en eens langs gaan om te kijken hoe de stalling en persoon overkomen.
Wil alleen zeggen dat het erg goedkoop is en iemand die met zo een bod komt voor heel weinig (zelfs al was het niet op mf maar ergens anders) zou ik toch even checken voor de zekerheid.

Gaat immers om een duur apparaat maar zoals gezegd ik wil m niet de grond inboren aangezien ik hem niet ken maar denk wel 2x na voor je uberhoud ergens een box huurt voor zo weinig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan