Stallingsplek Amsterdam (Nieuw) West

IJBRO57

Rookie
2 jul 2019
7
2
HELP HELP, ik ben op zoek naar een stallingsplek voor mijn Suzuki Minnesota Twin uit 1995 in Amsterdam (Nieuw)West. Het mag ook een gedeelde plek zijn, zolang het maar veilig is. Wie kan mij helpen? Alvast hartelijk dank!! Motorgroet, Irene
 
Hi Irene,

Ik ben zelf een tijdje terug op zoek gegaan:

De stallingen die ik heb gevonden lijken onder de paraplu van één organisatie te vallen: Stalling Amsterdam - parkeer fiets brommer of motor in de buurt Daar kun je o.b.v. postcode en buurt een stalling vinden in je buurt. De prijzen variëren ong van €40-70 eu per maand; meeste zitten rond de €50. Het zijn veelal stallingen gecombineerd met fietsen, met aparte plaatsen voor motoren. Betekent daarmee wel dat ze voor meerdere mensen toegankelijk zijn; zij het wel enkel abonnees.

Succes!
 
Hallo Teemong,

Dank voor je berichtje. Ik was bij deze site al op zoek gegaan en heb diverse beheerders gebeld. In werkelijkheid zijn er wachtlijsten ook al staat op de site vermeld dat er nog plek is. Heb jij al een plekje gevonden?
Ik ga van de week maar even kijken bij Shurgard.., alleen zijn de gangen daar smal en is de draai met mijn Intruder niet makkelijk te maken. Ik heb ook al een paar buurtjes gesproken ivm eventuele gezamenlijk huren van een garage, maar daar bestaat een wachtlijst voor van 2 jaar.

Grt.,
Irene
 
Hallo Teemong,

Dank voor je berichtje. Ik was bij deze site al op zoek gegaan en heb diverse beheerders gebeld. In werkelijkheid zijn er wachtlijsten ook al staat op de site vermeld dat er nog plek is. Heb jij al een plekje gevonden?
Ik ga van de week maar even kijken bij Shurgard.., alleen zijn de gangen daar smal en is de draai met mijn Intruder niet makkelijk te maken. Ik heb ook al een paar buurtjes gesproken ivm eventuele gezamenlijk huren van een garage, maar daar bestaat een wachtlijst voor van 2 jaar.

Grt.,
Irene

Hi Irene,

Sinds de aankoop van mijn meest recente motor heb ik besloten om hem helemaal niet meer in Amsterdam te stallen, maar in Brabant bij mijn vader. Wat je zelf ook al aangeeft is de wachttijden en bijkomend feit dat er veel mensen een sleutel van hebben. Het nadeel is dat ik nu, als ik wil rijden, terug naar Brabant moet maar dan zie ik m'n vader ook nog 'ns een keer ;)

Succes met zoeken!
 
Hi,

ja dat is ook een mogelijkheid. Ik had hem eerst in Zaandam staan, vond dat al een heel gedoe. Hij staat nu buiten aan een lantaarnpaal met 3 pittige sloten en een hoes helemaal vastgedraaid. Komt nog een alarmslot bij. Ik heb zicht op de motor en wat sociale controle. Bij Shurgard hier in Amsterdam West zou er plek zijn, ware het niet dat de gangen net té smal zijn om te kunnen draaien, dus dat zou eindeloost heen en terug steken worden voor een plek zonder stroom etc. voor bijna 100 euri.

Dankjewel, hoop op een plek !
 
Terug
Bovenaan Onderaan