Stallingsruimte in Haarlem

Status
Niet open voor verdere reacties.

RijNooit

MF veteraan
3 apr 2004
6.555
0
Ik ben sindskort woonzaam in Haarlem alleen zit ik met het luxe probleem dat ik een motor heb die ik niet buiten wil neerzetten.

Heeft iemand tips of een plekje in de burut van Haarlem?

Zou heeel erg fijn zijn!

Een mailtje of PM heeft mijn voorkeur ivm "gevoelige info"

Zo lang er geen slot op dit topic zit, heb ik helaas nog niets :X
 
Iedereen knalt hem zo op straat neer?

Al het e.a. gezien voor 100€ per maand... iemand meedoen?
 
Bij Jos Smit hangen vaak nog wel van die "garage te huur" kaartjes.
Welke buurt wil/kan/prefereer je?
 
Bij Jos Smit hangen vaak nog wel van die "garage te huur" kaartjes.
Welke buurt wil/kan/prefereer je?

Tja, de buurt maakt mij niet zoveel uit. Is echt een stalling voor `recreatief rijden` dus het is niet erg dat ik even onderweg ben naar de motor, zolang het maar geen bakken met geld kost qua stalling.

Het mooiste is om iets te vinden met iemand anders (bijv. allebei 50e per maand oid), maar goed dan moet je ook iemand vinden die te vertrouwen is....

Heb je enig idee wat het kost bij Jos SMit? (wat is dat eigenlijk?)
 
je mag hem naast de mijne in de voortuin zetten in Velserbroek ;)


Super aanbod, maar kan dat ook op slot.... (voortuin op slot zetten :X |( :+ )

Ik heb heb een mooie hoes, dus de zomermaandjes (naja, zoals het nu gaat niet) mag die wel even buiten staat, maar liefst wel afgesloten zodat er geen eikels zijn die hem gaan oppakken :X
 
Ik heb heb een mooie hoes, dus de zomermaandjes (naja, zoals het nu gaat niet) mag die wel even buiten staat, maar liefst wel afgesloten zodat er geen eikels zijn die hem gaan oppakken :X


A; uitkijken én je motor in ieder geval áán iets vastzetten ...... er worden er nogal wat gestolen in H'lem. '(

B: http://link.marktplaats.nl/470702769 ........ Bas is 'n aardige gozer. doe 'm de groeten van me.

Groet , Fred. 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan