Stand alone quickshifter gezocht

Crevatsch

MF'er
1 feb 2019
113
21
Voor mijn R1 van 2001 (met carbs) ben ik op zoek naar een stand alone quickshifter. Merk maakt niet veel uit maar ik heb goede ervaringen met SP electronics.
 
Past niet, hij staat wel op de site die jij linkt maar op de site van SP staat hij als injectie only. Al over gemaild en van SP teruggehoord dat het niet past. SP maakt geen quickshifters meer voor carb, vandaar deze advertentie.
 
Healtech heb ik gehad vond ik nogal rauw.

Niet soepel erg wisselend, ene keer supersmooth en andere keer keihard.

Translogic maakt de beste maar dat red je niet met jouw budget.
 
Ik heb goede ervaringen met Healtech.

De keren dat het fout gaat, heb je gewoon niet voldoende slag gemaakt met het pedaal, of te twijfelend geschakeld.
Speelt voornamelijk op hogere toeren.
 
Ik heb goede ervaringen met Healtech.

De keren dat het fout gaat, heb je gewoon niet voldoende slag gemaakt met het pedaal, of te twijfelend geschakeld.
Speelt voornamelijk op hogere toeren.
Kijk dit is dan wel een reactie waar ik iets aan heb! Ik heb met mijn huidige quickshifter ook issues als ik het pedaal niet hard genoeg indruk dus dat is volgens mij een kwestie van wennen. Ik zag wel dat er een hoop in te stellen is bij de Healtech, is daar nog veel mee te optimaliseren?
 
Het werkte bij mij prima na een eerste basis setup. Verder niet de behoefte gehad om aan de instellingen te zitten. Ik gebruik 'm vrij vaak, om lekker lui weg te rijden. Maar het klassieke schakelen doe ook nog graag. Da's wel een voordeel van dit systeem.
 
Ah daar heb ik ook al naar zitten kijken. Is dat wat zo'n load cell quickshifter?

De slechtste quickshifter ooit gemaakt zéér onbetrouwbaar qua functioneren tijdens het schakelen.Er zijn meer betaalbare standalone QS te koop zoals een IRC bevoorbeeld?
 
Kijk dit is dan wel een reactie waar ik iets aan heb! Ik heb met mijn huidige quickshifter ook issues als ik het pedaal niet hard genoeg indruk dus dat is volgens mij een kwestie van wennen. Ik zag wel dat er een hoop in te stellen is bij de Healtech, is daar nog veel mee te optimaliseren?

Juist dit geeft een berg ellende en waarom zou je een QS willen optimaliseren de goede merken doen dat vanzelf of hebben dit niet eens nodig.
 
De slechtste quickshifter ooit gemaakt zéér onbetrouwbaar qua functioneren tijdens het schakelen.Er zijn meer betaalbare standalone QS te koop zoals een IRC bevoorbeeld?
Ik zit te kijken op de site van IRC maar volgens mij zijn dat ook load cell sensors?
 
Het werkt bij mij anders heel precies en trefzeker.

31 pagina's leesvoer:
 
Ik zit te kijken op de site van IRC maar volgens mij zijn dat ook load cell sensors?
Heb het woord loadsensor (goed/slecht) nooit in de mond genomen ? Bespaar jezelf een berg leed & ellende en koop gewoon een goede en betrouwbare QS want daar valt een Healtech dus niet onder. Motoren waarvan ik weet dat die ooit met een Healtech QS gereden hebben die koop ik alvast nooit.
 
Dat is niet een mening is puur ervaring van vele jaren beunhazen met alle gevolgen van dien!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan