Stand KNMV-Cup tot 600 inclusief sitepunten

Yamaha131

MF veteraan
20 jul 2004
1.382
0
Den Bosch
Op onderstaande site, onder stand, staat de tussenstand van de tot 600cc op dezelfde wijze als voorheen op de KNMV-Cup site werd bijgehouden. Onder het motto: beter laat dan nooit....

http://www.toh-racing.nl (www.toh-racing.nl)

Grt Olaf
 
Ik bedoel dus,juist niet!!!
Als ik op verslagen druk,komt er eenzelfde scherm met niets!
Jammer,dacht eindelijk een leuke site te zien '(
Misschien dat er iemand anders wel wat ziet,ik werk tenslotte met een Mac.
Gaarne reacties voor Olaf heren.
Trouwens Olaf,het hele jaar heb ik met een kapotte voorvork gereden |(
Dus...volgende week gaan we lachen....hoop ik.
see you vrijdag de 10e.
 
Das gek, ik heb het op verschillende browsers uitgeprobeerd en daar werkte die gewoon op. Wel op sommige ineens een ander lettertype, of bold werd ineens geen bold. Ik heb het niet op een mac uitgeprobeerd, maar goed dat weet ik nu dan ook.

En over die voorvork, is dat dan dezelfde waar Frans Verheij vorig jaar een paar keer flink mee gestuiterd is? Zal in ieder geval wel schelen ja. Tot volgende week en bedankt voor de feedback.
 
werkt gewoon goed :}
Ik kijk nu even met Netscape,maar werkt ook niet.
Kan je wel denken 'domme Mac',maar een site hoort overal op te werken!
Deze is dus duidelijk weer zo'n Frontpage mislukking,probeer eens DreamWeaver is makkelijk en werkt overal!!
Niet dat ik het kan hoor....geen tijd voor :z
 
Das gek, ik heb het op verschillende browsers uitgeprobeerd en daar werkte die gewoon op. Wel op sommige ineens een ander lettertype, of bold werd ineens geen bold. Ik heb het niet op een mac uitgeprobeerd, maar goed dat weet ik nu dan ook.

En over die voorvork, is dat dan dezelfde waar Frans Verheij vorig jaar een paar keer flink mee gestuiterd is? Zal in ieder geval wel schelen ja. Tot volgende week en bedankt voor de feedback.

Bij mij werkt het ook goed, site ziet er netjes uit :} Weet niet wat die Pork met zijn pc uitvreet, maar zal wel het e.e.a. opgelopen hebben ;)
 
Ik bedoel dus,juist niet!!!
Als ik op verslagen druk,komt er eenzelfde scherm met niets!
Jammer,dacht eindelijk een leuke site te zien '(
Misschien dat er iemand anders wel wat ziet,ik werk tenslotte met een Mac.
Gaarne reacties voor Olaf heren.
Trouwens Olaf,het hele jaar heb ik met een kapotte voorvork gereden |(
Dus...volgende week gaan we lachen....hoop ik.
see you vrijdag de 10e.

Aloha, hier de webbouwert van de site van Olaf :)

Even een vraag aan de Mac-gebruiker.....welke browser (IE voor de Mac of Safari) gebruik je ? En tsja, het is in frontpage gemaakt, even geen ander proggie voor handen toen 8-)

Probeer het eens met IE voor de Mac, ben benieuwd of 'ie dan wel zichtbaar wordt ! (en zo nee, geef gerust een gil, we zullen ons best doen !)

grussen,

Antoine !

PS : Olaf Kampioen 2005 ! :} :} :}
 
Hey Olaf,

Mooie site joh!

Alleen jammer dat ik zo laag in het klassement sta...
Volgend jaar toch wat minder wedstrijden laten schieten. 10 september ben ik er ook weer niet...

Ga jij 18 september ook ZAC rijden?

GSXRoeten,

Roland #106
 
Aloha, hier de webbouwert van de site van Olaf :)

Even een vraag aan de Mac-gebruiker.....welke browser (IE voor de Mac of Safari) gebruik je ? En tsja, het is in frontpage gemaakt, even geen ander proggie voor handen toen 8-)

Probeer het eens met IE voor de Mac, ben benieuwd of 'ie dan wel zichtbaar wordt ! (en zo nee, geef gerust een gil, we zullen ons best doen !)

grussen,

Antoine !

PS : Olaf Kampioen 2005 ! :} :} :}
GIL!
Ik gebruik normaal altijd IE5.1 en daar werkt het niet op......
Misschien zijn er andere Mac gebruikers hier :?
Ik weet dat El Gorro(Eelco.K) en Erik van Dam hem ook gebruikt.
Ook heb ik op een andere HD het nieuwste systeem 10.3.5 Panther voor OSX en daar lukt het ook niet mee....
Misschien zijn er Linux gebruikers hier,daar lijkt mijn systeem n.l een beetje op!
Olaf kampioen in 2006 dan maar ;)

[edit] Safari 1.2.3 zelfde verhaal '( [/edit]
Ligt dus niet aan mij!!!!!
Ik heb alleen niet zo'n domme Bill (G)aids pc!
Maar maak je geen zorgen,ik heb ook problemen met die nieuwe CRT-site,die is zelfs door een site ontwerper gemaakt :X
Frontpage vloekt gewoon met een Mac,ook de site van DutchChili werkt niet naar behoren bij mij.
en toch vind ik het slordig dat niemand dat checked,alvorens te uploaden.
Gebruik a.u.b geen Frontpage meer voor een site,ik erger me er rot aan en wil graag je site kunnen zien!
 
Laatst bewerkt:
Hej Roland,

Ik ben er de 18e ook weer bij. Tenminste als er geen hele dag regen wordt voorspelt. Zonder regenbanden valt er in de regen in mijn ogen weinig lol te beleven.

Dus hopelijk tot dan.

grt Olaf
 
Terug
Bovenaan Onderaan