Stand van zaken begrafenis HenkGsxR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees dit bericht net pas en vindt het jammer dat ik mijn medeleven niet heb kunnen tonen. Iedereen gecondoleerd en hopelijk gebeurd het dit jaar niet te vaak.
 
*** ERG BELANGRIJK: Wat gaat er morgen gebeuren***

De bedoeling is dus dat we tussen 11.30 en 12.00 uur verzamelen bij de Mac in Drachten. Aldaar zal er een lint om de arm of aan de motor gemaakt worden. Hier zou ik graag hulp bij krijgen, zodat dit niet te veel tijd zal innemen. Een aantal van ons krijgt een hesje aan en zullen de groep zoals we dat gewend zijn begeleiden. Verder zal er een indeling van de groep gemaakt worden. Het is namelijk de bedoeling dat er 2 aan 2 gereden zal worden en als iedereen zijn positie in de stoet weet scheelt dit veel tijd, ongelukken en geklungel. Wij zullen uiterlijk 12.15 uur vertrekken, daar ik nog het een en ander moet bespreken met Egbert, Machteld en de bode. tevens hebben we zodoende genoeg tijd om de motoren te parkeren. Wanneer de groep arriveert bij de kerk is het de bedoeling dat de motoren aan weerskanten van de straat geparkeerd zullen worden met de neus naar de weg, zodat wanneer de stoet vertrekt wij snel in formatie kunnen gaan staan. Hoogstwaarschijnlijk zullen er nog meer motoren komen, dus de vraag aan een ieder is dit in de gaten te houden zodat ook zij een lint krijgen en een plaats in de groep toe gewezen krijgen.
Wanneer Henk de kerk verlaat zal de bode mij een teken geven en zodra ik opsta is het de bedoeling dat alle motorrijders naar hun motor gaan en klaar gaan staan. Vervolgens gaan wij in formatie staan en zullen gevolgd door de rouwstoet stapvoets richting de begraafplaats rijden. Dit is omgeveer 1300 meter en het kruispunt dat we zullen oversteken zal zijn afgesloten door de politie. Wanneer wij aankomen bij de begraafplaats zal ik een teken geven (waarschijnlijk steek ik mijn arm omhoog) en het is dan de bedoeling dat wij aan weerskanten de motoren zullen parkeren (het liefst met de neus naar de straat, is mooier maar niet echt nodig. Dus lukt je dit niet, geen probleem) en zelf naast de motor gaan staan. Wij fungeren dan als een soort erehaag en de rouwstoet zal ons voorbijgaan. Aan het einde van de stoet zullen wij ons te voet aansluiten. De motoren blijven dus achter.
Ik hoop dat ik op jullie kan rekenen zodat alles zo vlekkeloos mogelijk zal verlopen. De familie zal zich met dit alles niet bemoeien aangezien ze meer dan genoeg aan hun hoofd hebben. Heb je dus vragen dan kun je mij na 17.00 uur natuurlijk bellen op 0570-611549. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik hoop dat het een gedenkwaardige dag zal worden.

P.S. zorg dat je op tijd bent!!!



Hier loopt dus weer het kippenvel van over mijn lijf..
Als het zo mag wezen zo mega groep motor rijders... ik mag het werkelijk hopen voor de nabestaanden
Zelfde eenheids gevoel als met overlijden van Beavertju

Super.. Super.. en verder geen woorden voor :}
 
Vandaag geweest naar de begrafenis van HenkGSXR....er zijn echt heel veel mensen gekomen en ong. 30 motoren.

Alles liep gesmeerd en het was gewoon een hele mooie begrafenis, ook zeer emotioneel...

Henk, ride the winds of heaven!
 
vanmiddag vanaf de Mac in Drachten met z'n allen naar Bergum gereden.Ik schat ongeveer 30 motoren. Het ging uitstekend door steeds het afzetten van de kruisingen en rotondes. Petje af voor de organisatie. Top. Bedankt Jeroen en ?
Na een erg treurige en emotionele dienst in een bomvolle kerk, in colonne naar de begraafplaats gereden. Was moeilijk stapvoets rijden maar het ging allemaal prima.
Daarna is nog een groep naar Howerd gereden om bloemen te leggen waar het vreselijke ongeluk heeft plaatsgevonden.

Deze dag is voorbij, nu begint het verdriet en gemis. Bedankt Cycle en al die andere MFers; fijn dat we er bij konden zijn.

Rij voorzichtig.
 
RidefreeHenkGSXR_001.JPG
 
Als woorden zijn gebruikt en alle gevoelens beschreven rest ons de verwerking van het verlies van een motormaat / fanaat.

Bedankt voor de organisatie, de bloemen en het er voor elkaar zijn.

Marcel.
 
mensen, petje af voor jullie, ik vind het geweldig dat er nog zo'n 30 motoren zijn gekomen. mocht ik vrij zijn geweest, was ik zeker gekomen.
cbrclau, wat een super mooie foto!
 
mensen, petje af voor jullie, ik vind het geweldig dat er nog zo'n 30 motoren zijn gekomen. mocht ik vrij zijn geweest, was ik zeker gekomen.
cbrclau, wat een super mooie foto!

Het was een indrukwekkende dag ! Die foto is gemaakt door Speedy, staat ook op het Prikbord. Vind de foto ook erg mooi, vandaar dat ik hem hier heb geplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan