Standaard bezwaarschrift voor snelheidsoverschrijding trajectcontrole?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begin het vermoeden te krijgen dat K@W@ verkeersregels gewoon niet zo goed begrijpt...
en waar baseer jij dat op, Ik heb zoals ik al zei, ook altijd ( veel) te snel gereden, en daarbij de nodige boetes gehad in de 44 jaar dat ik rijd...en als alle overschrijdingen terug te halen waren door justitie, moest ik voor 500 jaar mijn rijbewijs inleveren, maar daar zit een risico aan vast dat je een keer gepakt wordt, en dan betaal ik gewoon..
De een brengt 100 euro per week naar de kroeg en dat vindt men gewoon, ik vind lekker gassen met de motor een aardig tijdverdrijf, en als dat dan in dezelfde verhouding 5200 euro per jaar zou kosten , wat is daar dan vreemd aan ( en lees even goed er staat dus ZOU kosten), maar ik heb het vermoeden dat sommige mensen hier alleen lezen wat ze willen lezen.
 
Tip voor de TS:
Start Flitsmeister op voor je gaat rijden. Dan zie je precies waar de trajectcontroles zijn, wat je gemiddelde snelheid is en hoe lang het nog duurt voor je weer volgas mag kunt.
 
en waar baseer jij dat op, Ik heb zoals ik al zei, ook altijd ( veel) te snel gereden, en daarbij de nodige boetes gehad in de 44 jaar dat ik rijd...en als alle overschrijdingen terug te halen waren door justitie, moest ik voor 500 jaar mijn rijbewijs inleveren, maar daar zit een risico aan vast dat je een keer gepakt wordt, en dan betaal ik gewoon..
De een brengt 100 euro per week naar de kroeg en dat vindt men gewoon, ik vind lekker gassen met de motor een aardig tijdverdrijf, en als dat dan in dezelfde verhouding 5200 euro per jaar zou kosten , wat is daar dan vreemd aan ( en lees even goed er staat dus ZOU kosten), maar ik heb het vermoeden dat sommige mensen hier alleen lezen wat ze willen lezen.
Iets van balk en splinter B|.

Wel fijn dat jij - blijkbaar - de enige bent in dit topic die het allemaal wel doorheeft. Ben er wel klaar mee; doei :t.
 
Als jullie het niet erg vinden neem ik er even bier een chips bij, dit wordt best spannend zo een volgend mij gaat het ook nog wel even duren!
 

Bijlagen

  • eating-the-chip-chips.gif
    eating-the-chip-chips.gif
    205,1 KB · Weergaven: 17
Als jullie het niet erg vinden neem ik er even bier een chips bij, dit wordt best spannend zo een volgend mij gaat het ook nog wel even duren!
Nee hoor, geniet ervan. Ik vind het mooi geweest. Ga mijn tijd weer nuttig besteden (is ook niet veel voor nodig :+).
 
en waar baseer jij dat op, Ik heb zoals ik al zei, ook altijd ( veel) te snel gereden, en daarbij de nodige boetes gehad in de 44 jaar dat ik rijd...en als alle overschrijdingen terug te halen waren door justitie, moest ik voor 500 jaar mijn rijbewijs inleveren, maar daar zit een risico aan vast dat je een keer gepakt wordt, en dan betaal ik gewoon..
De een brengt 100 euro per week naar de kroeg en dat vindt men gewoon, ik vind lekker gassen met de motor een aardig tijdverdrijf, en als dat dan in dezelfde verhouding 5200 euro per jaar zou kosten , wat is daar dan vreemd aan ( en lees even goed er staat dus ZOU kosten), maar ik heb het vermoeden dat sommige mensen hier alleen lezen wat ze willen lezen.

Jij bent echt een onuitputbaar vat van onzinnige tirades. Je hoeft maar een kleine voorzet te doen en er komt weer een of ander rammelend lulverhaal uitrollen. Mooi.
 
Dit topic was al klaar.op.pagina 1, HOE is het nu al 4 pagina's gegroeid.. 🤭😄😎

( Nee geen antwoord op deze retorische vraag nodig )
 
mooi dan kunnen we verder met de bijdrages die wel wat toevoegen
O nobele meester, verlicht en verhef mij - uw nederige dienaar - met uw wijze woorden, die als honing van uw lippen vloeien, en mijn oorschelpen vervullen met fluwelen zoetgevooisde klanken :}.
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je er ook geen vraagtekens bij zetten he |(
Jij quote mij ook over jouw specifiek geval 8)7

Nee. Niet gelezen. Ik reageerde inhoudelijk op TS. Rij je te rap, prima! Eigen keus.. Niet janken als je een boete krijgt. Heb ik ook al gehad en betaald.
 
Zo, net terug van een rit op de motor......niks bijzonders meegemaakt behalve dat het heerlijk weer is.... :].

En ik heb niet te snel gereden.
 
maar dat heb ik ook nergens ontkend of veroordeeld, ik kan een mooie middenklasser kopen van de boetes die ik in mijn leven heb gehad, it's all in the game, maar op het moment dat ik ook maar een sprankje geloof heb dat ik kan winnen omdat er in mijn ogen fouten zijn gemaakt, ga ik aan de gang, en als een ander dat ook wil proberen krijgt hij mijn zegen, en vertel hem waar hij op moet letten om een kans te maken, dat is ook wat de meeste advocaten doen, niet meer kijken naar de schuldvraag, maar proberen de straf te ontlopen...
Als ik een PV krijg omdat ik te snel gereden heb , en ze zetten er in dat ze mij 2000 mtr geklokt hebben op een weg die maar 800 mtr is, dan vecht ik dat aan, en win het dan ook, ook al heb ik veel te snel gereden
Een boete voor geluid zonder meten omdat de agent het te luid vond trap ik niet zomaar in
Op het moment dat ik een boete krijg uit Italie na 9 maanden, en de europese regels zeggen dat dat binnen 6 maanden moet omdat anders de corrigerende werking van de boete verloren gaat, vecht ik dat aan, en win het ook, das bij 2 PV's ruim 1000 euro verdienen...
Boetes betaal ik , maar alleen terechte boetes, dus ook een traject boete moet aan voorwaardes voldoen, callibratie e.d. moet dan volgens de regels verlopen zijn..
Zo schattig dit, de boete wordt enkel betaald als alles volgens de regeltjes is gegaan, want de regeltjes zijn oh zo belan grijk...totdat je er zelf aan gehouden wordt natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan