Standaard uitlaat terugplaatsen Kawasaki Z750 2008

Pr!li

MF veteraan
17 feb 2006
3.725
0
Even een vraagje met betrekking tot dB's...

Ivm met een circuitdag moet ik mijn open uitlaat vervangen door een standaard pijp. Ik heb de motor destijds gekocht met een niet standaard uitlaat. Deze uitlaat is inmiddels vervangen door een Hurric demper.
Voor het circuit heb ik pas een standaard demper gekocht. Er zitten echter 2 staalkabels aan de demper...? Ik meen dat deze voor de Exup klep bediening zijn.

Vraag 1
Kan ik simpelweg de open demper vervangen door de standaard demper, zonder deze kabels aan te sluiten? Of geeft dit problemen mbt motorschade, storingen etc...

Vraag 2
Mocht het zo zijn dat ik deze kabels wel moet aan sluiten, moeten deze dan nog afgesteld worden? Of is het simpelweg inklikken/aandraaien en rijden...?
 
Even een vraagje met betrekking tot dB's...

Ivm met een circuitdag moet ik mijn open uitlaat vervangen door een standaard pijp. Ik heb de motor destijds gekocht met een niet standaard uitlaat. Deze uitlaat is inmiddels vervangen door een Hurric demper.
Voor het circuit heb ik pas een standaard demper gekocht. Er zitten echter 2 staalkabels aan de demper...? Ik meen dat deze voor de Exup klep bediening zijn.

Vraag 1
Kan ik simpelweg de open demper vervangen door de standaard demper, zonder deze kabels aan te sluiten? Of geeft dit problemen mbt motorschade, storingen etc...

Vraag 2
Mocht het zo zijn dat ik deze kabels wel moet aan sluiten, moeten deze dan nog afgesteld worden? Of is het simpelweg inklikken/aandraaien en rijden...?

vraag 1; aangezien je demper dat nu ook heeft, ja dat kan. Wel even checken dat de klep open staat, anders rijd je de hele tijd met een klep die de gassen binnen houdt in plaats van ze door te laten.

vraag 2; je moet ze wel even goed afstellen. Hiervoor zou je even in de manual moeten kijken hoe dit precies moet :Y ik ga die van mij eens inkijken om een antwoord voor je te zoeken!
 
Hoi,

Op een Z750 zit nu een LeoVince LBK uitlaat, als er een originele onder komt dan zitten en 2 kabels aan.

Waar kan ik die kabels krijgen en hoe te monteren, lees dat deze kabels een klep aansturen. Wellicht kun je mij ook die pdf mailen.

Alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan