Standje gehad van oom agent

Megaladon

MF veteraan
13 jan 2003
2.838
0
zh
Vanmiddag aangehouden op de A13 omdat ik iets te hard door de file heen ging. Ik zag een klpd auto ergens in mijn ooghoek rijden op de vluchtstrook. Dus ik minderde al vaart. Even later komen ze achter me rijden en ik had al zo iets van oh oh. En ja hoor toen ze op de vluchtstrook reden even de sirene aan en ik moest ze volgen. Super aardige agent die vertelde me dat ik te hard door de file ging. Ik gaf toe dat ik idd te hard ging en dat ik normaal wel op mijn snelheid let. Na een standje kon ik mijn weg weer vervolgen. De agent reed trouwens ook motor verteld hij mij.

Zie je wel er zijn toch nog wel agenten die redelijk kunnen wezen. :]
 
Waar moesten ze je dan een bekeuring voor geven? Snelheid? Lijkt me niet, konden ze niet klokken aangezien je gelijk vaart minderde? Art. 5? Lijkt me erg overdreven.

Ze konden dus gewoon niks anders :P
 
Het is zo makkelijk om een agent af te zeiken als hij zijn werk doet, maar het is leuker om hem een pluim te geven als ze zoiets doen! :Y
 
Waar moesten ze je dan een bekeuring voor geven? Snelheid? Lijkt me niet, konden ze niet klokken aangezien je gelijk vaart minderde? Art. 5? Lijkt me erg overdreven.

Ze konden dus gewoon niks anders :P

als ze willen schrijven is het voor gevaarlijk inhalen, art.5 dus.

maximaal toegestane snelheid is daar 100, maar met 100 door een file vindt men over het algemeen wel gevaarlijk.
 
laatst ook aangehouden omdat ik zigzaggend naar het stoplicht toe reed hier in A'dam, op de motorscooter :+ .....

Politiecrosser achter mij aan, staande gehouden, en het eerste wat hij zei was...


HIj: 'Het is hier g#$#$^^%#^&domme geen SJOELbak' _O- _O- _O-

Ik :...Ehhhhmmmmm...

Hij:... Ga jij maar eens even een kwartiertje hier staan kijken naar het verkeer hoe het moet..

Ik :...Ehhhmmmmmmm....

Hij: ...Sjoelen doe je maar thuis...

Ik:....Ehhhmmmm Bedankt??????????

Echt een hele goeie van die smeris, had mij ook een prent kunnen geven....

Dus:


:} :} voor deze snor! :} :}
 
ik had t vandaag in amsterdam bij de berlage brug.. ik reed ook (VEELS) te hard.
motoragent achter me |( DOH!!

werd aan de kant gezet, blijkt t nog een lekkere motoragentE te zijn 8-)

ik kreeg alleen een waarschuwing *O*
 
Das nog niks we mochten vandaag een beetje stunten van ze nadat ik ze gevraagd had om eens wat rijkunsten van ze te laten zien waar ze zo om geroemd worden _O- _O- _O-

WAHAHAHA, suckaaaaaaaaaaaaaaaaas 8-) _O- _O-
 
Op de A1 ook al 3x gehad gaan ze "naast" of "vlak" achter je rijden op de vluchtstrook. Dus altijd effe opletten :Y . Maar gelukkig nog nooit aangehouden zou ook niet lukken denk ik in die mega files op de A1 :)
 
d'r zij ook tamelijk 'rustige' agenten....
8-)
eergisteren terug vanuit m'n werk, ri. Z'meer A12,...gangetje 135..
op de rechterbaan een politiestationwagen,....zag een hoofd in die auto iets naar rechts hangen...
ik blijf dezelfde snelheid houden en er dus langs kijk ik naar binnen,..
meneer de bijrijder was geconcentreerd bezig :z ....en de bestuurder had ook een zeer relaxte dag.... ;) ....
en op dat moment komt er een vw-golf vr5 mij voorbij,..aardig de gang er in, dus die zal 140/150 gereden hebben......en het meiske achter het stuur zat te telefoneren......

En dit was tussen 14:00 en 15:00.......waarschijnlijk een siesta-uurtje O-) voor de gendarmerie!
 
Had het hier in Amsterdam ook...lekker voorkruipen bij het stoplicht, en natuurlijk als eerste optrekken(misschien iets te hard gereden O-) ) Ik knalde dus de van Bearlestraat in en toen bedacht ik me dat ik nog sigaretten moest hebben.....ik dus vol in de ankers en rij de stoep op.

Hoor ik opeens een auto met piepende banden op de trambaan tot stilkant komen, er vliegen twee agenten uit, ik stond te kijken alsof er een overval gepleegd was...verteld die ene agend dat ik het de volgende keer een beetje rustiger aan moet doen _O- _O- _O-

Top agent dus :Y :Y
 
ik had t vandaag in amsterdam bij de berlage brug.. ik reed ook (VEELS) te hard.
motoragent achter me |( DOH!!

werd aan de kant gezet, blijkt t nog een lekkere motoragentE te zijn 8-)

ik kreeg alleen een waarschuwing *O*

Oh shit.. dan was jij dat dus ! (gespòòòòt :P )
Ik stak op het moment dat jij staande werd gehouden de weg over richting de HvA.
Stond al te kijken wat er nou aan de hand was.
Dikke mazzel voor mij, want ik kwam net vol gas vanaf de rotonde aan geraced :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan