Stapel 25 kW-vragen

5 okt 2004
8
0
Apeldoorn
Hallo

Ben 20 jarige vrouw en moet nog jaar 25 kw rijden nu heb ik paar vragen:
wat kost een 25 kw kitje? (voor zxr400 1993)
RWD wat kost op kenteken 25 kw laten zetten bij RWD? kan dit bij 1993 zxr400?
hoelang duurt het voordat RWD je motor op 25 kw heeft staan?
is 3800 € netjes voor zxr400 uit 1993? dacht het wel namelijk...al hoewel je er altijd nog iets af wil hebben hihi nederlanders he
 
Hallo

Ben 20 jarige vrouw en moet nog jaar 25 kw rijden nu heb ik paar vragen:
wat kost een 25 kw kitje? (voor zxr400 1993)
RWD wat kost op kenteken 25 kw laten zetten bij RWD? kan dit bij 1993 zxr400?
hoelang duurt het voordat RWD je motor op 25 kw heeft staan?
is 3800 € netjes voor zxr400 uit 1993? dacht het wel namelijk...al hoewel je er altijd nog iets af wil hebben hihi nederlanders he


Ik vind 3800 te veel en niet omdat ik Nederlander ben maar omdat ik al wat langer rondkijk.. en weet wat er te koop is.

Verder zou ik een beetje zoeken op het 25kw gebeuren in dit subforum. Moet te vinden zijn.

Succes :)
 
Ik heb je topictitel even aangepast want "Dringende Zinvolle vraag" zegt zo weinig ;) En ik denk dat je al aardig wat antwoorden zult vinden als je even rond gaat kijken op het forum :)
 
is idd wel duur.

Heb mijn motor (Honda Shadow vt600) uit 1996, met maar 16500 km erop 2 jaar geleden gekocht voor €3500.

Voor die prijs zou ik als ik jou was nog even verder kijken......
 
Hallo

Ben 20 jarige vrouw en moet nog jaar 25 kw rijden nu heb ik paar vragen:
wat kost een 25 kw kitje? (voor zxr400 1993)
Een euro of 6. De arbeidskosten varieren echter wel. Ik denk dat je voor het totale terugvoeren een euro of 100 kwijt bent.
RWD wat kost op kenteken 25 kw laten zetten bij RWD? kan dit bij 1993 zxr400?
Nee, er is immers geen tweede typekeuring bij de RDW voor de ZXR voor dat jaar. Enkel voor ZXRs met bouwjaar vanaf 1999 bestaat een officieel homologatiekitje. Er zijn echter altijd omweggetjes om het legaal of semi-legaal te regelen.
hoelang duurt het voordat RWD je motor op 25 kw heeft staan?
Hangt meer van je dealer af.
is 3800 € netjes voor zxr400 uit 1993? dacht het wel namelijk...al hoewel je er altijd nog iets af wil hebben hihi nederlanders he
Nee, IMO veel te duur. Als ie in goede staat is (en volledig standaard) lijkt me een bedrag van 3000 euro wat realistischer. Extra's kunnen de prijs een beetje laten stijgen, maar niet superveel. Dit overigens uitgaande van particuliere verkoop. Dealers zijn al gauw zo'n 700 euro duurder.
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Ben 20 jarige vrouw en moet nog jaar 25 kw rijden nu heb ik paar vragen:
wat kost een 25 kw kitje? (voor zxr400 1993)
RWD wat kost op kenteken 25 kw laten zetten bij RWD? kan dit bij 1993 zxr400?
hoelang duurt het voordat RWD je motor op 25 kw heeft staan?
is 3800 € netjes voor zxr400 uit 1993? dacht het wel namelijk...al hoewel je er altijd nog iets af wil hebben hihi nederlanders he

idd wel flink te duur als het om een partiquliere motor gaat. Komt ie bij een dealer vandaan dan is dit een redlijk normale prijs.
Daarom ben ik ook zo anti dealer.
 
Hallo

Ben 20 jarige vrouw en moet nog jaar 25 kw rijden nu heb ik paar vragen:
wat kost een 25 kw kitje? (voor zxr400 1993)
RWD wat kost op kenteken 25 kw laten zetten bij RWD? kan dit bij 1993 zxr400?
hoelang duurt het voordat RWD je motor op 25 kw heeft staan?
is 3800 € netjes voor zxr400 uit 1993? dacht het wel namelijk...al hoewel je er altijd nog iets af wil hebben hihi nederlanders he

Een kitje kost geen reet dacht iets van max. 25 euro? Het naddel is alleen dat je het door een OFFICIELE Kawasaki dealer moet doen! Die rekent er 125 euro voor (athans waar ik em bracht :9 INCL RDW registratie + nieuwe kenteken papieren) De 25 kw set bestaat uit 4 ringetjes met een kleiner gat erin die de luchttoevoer in de carburateurs knijpen, hierdoor wordt het vermogen terug gebracht tot 25kw (35pk)
Afbeelding1kl_005.jpg

Zoals je ziet aan het plaatje mogen die ringetjes neit het duurste zijn van het kitje het is meer de manuren. Je bent er zelf ongeveer 1 uur tot 1,5 uur mee bezig

Helaas moet je motor in 1999 of jonger geboren zijn wil je het officieel laten doen door een dealer.

Zie ook dit, is geschreven door Superkris hij heeft ook een zxr400 hij beschrijft alternatiefjes als je motor dus te oud is. :9
25kW: de veelgestelde vragen

hoelang duurt het voordat RWD je motor op 25 kw heeft staan?
Bij mij duurde het kleine 2 weken heb een zxr400 uit 1999. Je hebt er vind ik net zoals de meeste hier wel teveel voor betaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan