Stapelgek wordt ik hier soms grmmbbllll zoekfuntie

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.503
188
Oss
Het lijkt een klein probleem, het uitschakelen van de zoekfunctie, maar dat is het niet. Ik ben erg fan van deze site en kom hier dus heel vaak maar heb de grootste moeite topic waarin ik gereageerd heb terug te vinden. De zoekfunctie is essentiel als je topic wilt volgen. Natuurlijk, als het topic een beetje bovein blijft en ik vrij snel weer terug kom, dan gaat het wel, maar wat als je op een aantal dingen gereageerd hebt, vaak is het topic niet meer terug te vinden. Soms zoek je je een ongeluk en blijkt dat een of andere moderator het topic verhuist heeft naar een andere verdieping van mf. Weet je helemaal niet hie je het hebt.

Moet ik dan maar hyperlinks gaan aanleggen van topic waar ik was en die ik nog wil volgen? Kom nou. IS een zoekfunctie dan zo high-tech? pfft kom nou.

grrrrmmmbbl mopperde mopper.

Mocht een van de moderators tijdens het verplaatsen van dit topic zin hebben me te helpen: ik bedacht em opeens dat ik in één of ander topic Baksteen een zeikerd genoemd had "wat ben je soms och een zeikerd" ofzoiets. Geen idee welk topic het was, maar ik ben wel benieuwd hoe het verder ging. Zoek effe....
 
:z

markeer9xc.jpg
 
Het lijkt een klein probleem, het uitschakelen van de zoekfunctie, maar dat is het niet. Ik ben erg fan van deze site en kom hier dus heel vaak maar heb de grootste moeite topic waarin ik gereageerd heb terug te vinden. De zoekfunctie is essentiel als je topic wilt volgen. Natuurlijk, als het topic een beetje bovein blijft en ik vrij snel weer terug kom, dan gaat het wel, maar wat als je op een aantal dingen gereageerd hebt, vaak is het topic niet meer terug te vinden. Soms zoek je je een ongeluk en blijkt dat een of andere moderator het topic verhuist heeft naar een andere verdieping van mf. Weet je helemaal niet hie je het hebt.

Moet ik dan maar hyperlinks gaan aanleggen van topic waar ik was en die ik nog wil volgen? Kom nou. IS een zoekfunctie dan zo high-tech? pfft kom nou.

grrrrmmmbbl mopperde mopper.

Mocht een van de moderators tijdens het verplaatsen van dit topic zin hebben me te helpen: ik bedacht em opeens dat ik in één of ander topic Baksteen een zeikerd genoemd had "wat ben je soms och een zeikerd" ofzoiets. Geen idee welk topic het was, maar ik ben wel benieuwd hoe het verder ging. Zoek effe....
Ik heb die reactie van je wel ergens gelezen naar baksteen. Zal eens meezoeken met je.

Maar ik ben het wel met je eens dat het ontbreken van de zoekfunctie een groot gemis is.
 
ja ik vind het ook jammer dat ze de zoekfuncie probleem op een laag pitje hebben gezet ..

kan me eigelijk niet indenken waarom..


zoek nu ook al een uur naar een topic waarin ik heb gereageerd en ik een
telnummer heb gekregen voor onderdelen.. nu kan ik m niet meer vinden..

zoekfunctie is zoooo handig !!!


hey mods.. wordt er nog wel wat aan gedaan??
 
kennie, want ik schrijf zijkerd met een lange ij

ben het gemis van die zoekfunctie helemaal schijtziek. Temeer omdat er o.a. tweeduizend olietopics geopend worden, tweeduizend benzine 95 / 98 topics, tweeduizend zoektopics, tweeduizend verstopte-carburateurs na lang stilstaan-topics... :r

dat aanklikken vanb die markering vin ik ook niks, wanneer is het niet meer actueel en moet het weer uitgeklikt???

ben al uit aan't wijken naar een ander forum, ondanks dat ik M-F een heel warm hart toedraag
 
Laatst bewerkt:
Rob, hoe zit dat eigelijk?
Mijn olielampje blijft steeds branden.

Wat voor fiets gaat het over?

[me]LCB mist de zoekfunctie ook heel erg en de google-link is ook al weg
[/me]


En het ook niet best ook niet. Topic over zoekfunctie en MF loopt vast :(
 
Yep mf zuigt zonder zoekfunctie...

Volgens mij denken ze hier dat dat stelletje verslaafde toch wel blijven komen naar dat kreupele forum.

Is er eigenlijk nog een ander goed nederlands motor forum ergens?

Dit forum is duidelijk ziek :X
 
weer een volledig reply weg. :(
MF wordt langzaam maar zeker een chat forum. Dat zijn de enige topics die nog te vinden zijn.

Tipje aan de crew, geef eens wat info over het hoe en wanneer. Dat kweekt begrip.
 
weer een volledig reply weg. :(
Was hier ook een reply helemaal kwijt



[me]LCB mist de zoekfunctie ook heel erg en de google-link is ook al weg
[/me]

Zoekfunctie uitgeschakeld [update 3] GoogleZoeken!


Deze moest je hebben, denk?
ik heb de link noodzakelijkerwijs maar bij Favo's gezet. Had het feit al wel gemeld bij vragen en opmerkingen maar mijn reply's gaan bij de admins ongelezen de prullenbak in, net zoals door mij geopende topics standaard ongelezen een slotje krijgen.

Ik ben die honderden welke-olie, benzine 95/98, kleding, vuile-carbs-na-lang-stilstaan en zwaaitopics die dagelijks geopend worden ook al spuugzat...
 
Als ie zou laden zou ik met zekerheid durven zeggen, maar volgens mij heeft Banaan een bugje ingebouwd bij alles wat met zoeken te maken heeft O-) ;)

Maar hij zat zo lekker makkelijk onder zoeken, was even weg maar kwam weer terug en is nu weer ter zielen.

Met een omweg kom je er ook wel, maar tis makkelijker als...

Stelletje verwende forummers zijn we eigenlijk :+

Is er al iemand op het idee gekomen om Banaan te paaien met lekkere biertjes :?

[me]LCB heeft bovenstaande even gekopieerd voor de zekerheid[/me]
En dat is maar goed ook :P Poging 3 geslaagd.

 
Als ze het Off-topic Forum er nou gewoon uitknikkeren dan is de server een stuk minder belast en kunnen ze de search vast wel aangooien. Al die motorongerelateerde (chat)topics stellen toch geen ene flikker voor :W Als ze dan ook nog even de search functie beperken tot het zoeken op user-id of naam dan moet de server het toch wel uit kunnen houden tot het nieuwe forum er is :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan