Stapelgek wordt ik hier soms grmmbbllll zoekfuntie

Als ze het Off-topic Forum er nou gewoon uitknikkeren dan is de server een stuk minder belast en kunnen ze de search vast wel aangooien. Al die motorongerelateerde (chat)topics stellen toch geen ene flikker voor :W Als ze dan ook nog even de search functie beperken tot het zoeken op user-id of naam dan moet de server het toch wel uit kunnen houden tot het nieuwe forum er is :?

:^
[me]GranCandy weet dat MF geen betaalde werknemers in dienst heeft dus probeert geduldig af te wachten - maar de ergernis neemt langzamerhand wel toe -O- [/me]
 
Zoekfunctie is volgens mij een onderdeel dat de site super zwaar belast, bij forum.fok.nl (ook erg groot forum, geen motoren) is de zoekfunctie ook al een jaar afwezig wegens problemen.

Maar het is idd een groot gemis.
 
nou ik vind best veel over dat baksteen een zeikerd zou zijn dus echt origineel was ik niet geloof ik, maar het topic waar MIJN reactie in staat is niet boven water gekomen.

Ik zal eens kijken of ik niet zelf forumsoftware kwan schrijven (ben programmeur of niet) en dan een leuke url erbij iets van www.mf.nl dan hoef ik de sticker niet te vervangen op m'n kentekenplaat :+
 
Zoekfunctie is volgens mij een onderdeel dat de site super zwaar belast, bij forum.fok.nl (ook erg groot forum, geen motoren) is de zoekfunctie ook al een jaar afwezig wegens problemen.

Maar het is idd een groot gemis.


Maar daar kun je nog wel de posts van de users terugvinden door de op de naam te klikken :Y
 
nou ik vind best veel over dat baksteen een zeikerd zou zijn dus echt origineel was ik niet geloof ik, maar het topic waar MIJN reactie in staat is niet boven water gekomen.

Ik zal eens kijken of ik niet zelf forumsoftware kwan schrijven (ben programmeur of niet) en dan een leuke url erbij iets van www.mf.nl dan hoef ik de sticker niet te vervangen op m'n kentekenplaat :+

schrijf jij zelf maar even wat forumsoftware :Y
 
We zijn intern een tijdelijke zoekfunctie aan het testen. Die werkt prima voor de crew maar we weten niet 100% zeker of dat zo blijft als alle bezoekers er toegang toe krijgen. We zijn daar nog mee aan het testen en komen daar dus nog op terug.

In het ergste geval moeten we wachten op de nieuwe forumsoftware, die heeft daar wel mooie oplossingen voor.
 
We zijn intern een tijdelijke zoekfunctie aan het testen. Die werkt prima voor de crew maar we weten niet 100% zeker of dat zo blijft als alle bezoekers er toegang toe krijgen. We zijn daar nog mee aan het testen en komen daar dus nog op terug.

In het ergste geval moeten we wachten op de nieuwe forumsoftware, die heeft daar wel mooie oplossingen voor.

Ik help graag met testen 8-)
 
ja ik vind het ook jammer dat ze de zoekfuncie probleem op een laag pitje hebben gezet ..

kan me eigelijk niet indenken waarom..


zoek nu ook al een uur naar een topic waarin ik heb gereageerd en ik een
telnummer heb gekregen voor onderdelen.. nu kan ik m niet meer vinden..

zoekfunctie is zoooo handig !!!


hey mods.. wordt er nog wel wat aan gedaan??

Omdat ze een goede oplossing willen zoeken en geen tijdelijke :)
 
We zijn intern een tijdelijke zoekfunctie aan het testen. Die werkt prima voor de crew maar we weten niet 100% zeker of dat zo blijft als alle bezoekers er toegang toe krijgen. We zijn daar nog mee aan het testen en komen daar dus nog op terug.

In het ergste geval moeten we wachten op de nieuwe forumsoftware, die heeft daar wel mooie oplossingen voor.
Kijk, nu weten we in ieder geval dat er aan gewerkt wordt. Dus wachten we rustig af.
Net als bij ons servicecenter. men meldt een call aan, wij werker er hard aan maar daar ziet de aanmelder niks van. Die ziet alleen maar dat zijn probleem nog niet is opgelost. Door even te bellen tussendoor en te vertellen waar we op dat moment staan weet de klant alles.
 
Ik sluit mij aan bij de mede MFers dat een forum zonder zoekfunctie toch wel kreupel is.

Is het een kwestie van centen, dan moet er met een nieuwe sponsoractie toch wel wat te regelen zijn.
Als 500 leden 10 euro lappen, kun je toch leuke software kopen, of er iemand een tijdje tegen betaling naar laten kijken :?

Het is mij best wat waard dat MF weer goed gaat draaien, als het nog lang gaat duren, ga ik steeds meer afhaken B|

Sponsoractie noodzakelijk, of heb dit geen zin :?
 
Absoluut wel. Maar ik ben als de dood om daar een topique over te openen...

"Leuk dat je wil helpen, maar dat kunnen we zelf wel af

Slotje"


Ook omdat het allemaal achter de schermen plaatsvindt, dat schijnt zo te horen met IT-ers, weet je niet wat er gebeurt en waar behoefte aan is.
Doe jij het maar

[me] Rob RD kwam nét ketting-tandwiel-topique de 12769ste tegen en heeft gewoon gereplyd :( [/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik sluit mij aan bij de mede MFers dat een forum zonder zoekfunctie toch wel kreupel is.

Is het een kwestie van centen, dan moet er met een nieuwe sponsoractie toch wel wat te regelen zijn.
Als 500 leden 10 euro lappen, kun je toch leuke software kopen, of er iemand een tijdje tegen betaling naar laten kijken :?

Het is mij best wat waard dat MF weer goed gaat draaien, als het nog lang gaat duren, ga ik steeds meer afhaken B|

Sponsoractie noodzakelijk, of heb dit geen zin :?
Software kopen is een, aanpassen aan onze eigen wensen is iets anders... Daarbij is het niet alleen een softewareprobleem maar ook een hardwareprobleem. Maar er wordt echt aan gewerkt!
 
Software kopen is een, aanpassen aan onze eigen wensen is iets anders... Daarbij is het niet alleen een softewareprobleem maar ook een hardwareprobleem. Maar er wordt echt aan gewerkt!
Als het draait kan je er nog alles aan doen B| , wel met de SW die ik ken... Wat jullie gaan gebruiken weet ik niet, dus ook niet of je dat naderhand aan kan/mag modificeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan