Stapvoets & blauwgeverfd fietspad = onderuit

Willem

PROCRASTINATOR
Donateur
22 aug 2005
29.976
53.899
Kampen (Overijssel)
Ik ging vandaag (tt was leuk) naar huis en had nog even bij de snackbar wat willen halen. Nu hebben ze om alles duidelijk te maken het fietspad groen en het voetpad blauw geverfd. Om de motor vast gedraaid te hebben draaide ik een cirkeltje....tenminste dat was mijn bedoeling, Om voetgangers een veilige oversteekplaats te bieden op het parkeer terrein trokken ze het pad door over het terrein en hebben deze ook blauw gekalkt. Omdat de draaicikel net wat te groot was kwam ik met mijn voorwiel er op en zonder ook maar een rem aan te raken deed mijn voorwiel iets tegen mijn bedoeling in, deze zeer gracieuze beweging resulteerde in een onprettige kennismaking met het overige wegdek. Het ging ondanks de zeer lage snel(traag)heid toch sneller dan ik kon reageren en lag dus zelfs met mijn voet onder de motor. Dit heeft er volgend mij wel voor gezorgd dat de schade aan de motor redelijk beperkt is gebleven B| .

Nu weet ik wel dat deze treurige gebeurtenis in schril contrast staat tot de schuivers die anderen onder ons hebben gemaakt, toch wilde ik jullie dit niet onthouden. Mocht je het dus nog niet weten

Meer blauw op straat is niet veiliger '(

full
 
Als die verf spiegelglad is, voldoet hij niet aan de stroefheidseisen, die gelden voor wegenverf en dan zou ik de wegbeheerder aansprakelijk stellen voor schade. Zowiso kontakt opnemen, want je hoeft niet de laatste te zijn die uitvindt, dat verf soms glad is
 
joh koop een zijspan, kun je niet meer vallen O-)

btw, er schijnt onderzoek geweest te zijn naar de stroefheid van verschillende
soorten straatverf |(
 
Da's niet mooi om het w-end zo af te sluiten :N .
Net wat vroembert zegt, de wegbeheerder aansprakelijk stellen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Gewoon proberen.
Geluk er mee.
 
Leuk he al dat geverf op straat B|
Zijn ze hier in P'end ook goed in bij scholen. Allemaal circels in alle grootes en kleuren.

De ambtenaren die dat bedenken hebben gewoon nooit op school mogen vingerverfen B|
 
zeer jammer van je bike...
ben iig blij dat je na schade nog een "humoristisch" stukje kunt schrijven :Y
 
En vergeten te zeggen, mail ook even met de MAG, die maken zich druk over dit soort wanpraktijken en proberen zoveel mogelijk gevaarlijke wegsituaties te laten weghalen door de wegbeheerder
 
kun je denk ik nog wel weg halen met een lap thinner :Y
(laatste foto)
Was ik vergeten, dit is van weet ik veel gekomen en ligt er boven op dit gebeurt my ook vaker met op en afstappen omdat ik korte pootjes heb, hierdoor schampt mijn schoen tegen de kont en laat zwarte vegen achter. gewoon weg te halen met 20% cleaner gemengd met 80% wax. vond het alleen raar dat het daar en op mn kont zat want er lag tog echt maar een been onder want rijden over blauwe fietspaden in amazone zit heb ik nog niet totaal onder de knie. :P

fette kud soooi.
 
zeer jammer van je bike...
ben iig blij dat je na schade nog een "humoristisch" stukje kunt schrijven :Y

Bike: idd jammer dat dit niet te foto shoppen is
Ego: deukje dus plamuren en nieuwe verf dr op
Humor: In mn hoofd waagde geen van mn overige 154 personelijkheden te lachen, het kleine meisje in mij huilde zelfs.
 
das wel balen natuurlijk

maar ik denk dat het grootste deel van de krassen eruit te polijsten valt, gewoon met een doek en een autopolish productje, veel succes :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan