Ben benieuwd hoe het rijdt, en dan met name het chassis / vering. Dat deel is op de huidige generatie brandstof crossers namelijk enorm door ontwikkeld. Als je als nieuwe partij dat weet te evenaren doe je goede dingen.
Die 80pk roepen is wat mij betreft niet meer dan aandacht trekken, de gemiddelde rijder kan al niet eens de helft daadwerkelijk gebruiken tijdens rijden. Vermoedelijk betekent het wel dat er meer rijtijd in zit als gewone amateur die minder power nodig heeft.
Wel jammer dat schakelen en koppelen tot het verleden tijd gaat behoren, hoewel een koppeling ook op elektrisch nuttig kan zijn.
Die 80pk roepen is wat mij betreft niet meer dan aandacht trekken, de gemiddelde rijder kan al niet eens de helft daadwerkelijk gebruiken tijdens rijden. Vermoedelijk betekent het wel dat er meer rijtijd in zit als gewone amateur die minder power nodig heeft.
Wel jammer dat schakelen en koppelen tot het verleden tijd gaat behoren, hoewel een koppeling ook op elektrisch nuttig kan zijn.