Starlane stealth 4 gps nieuw in verpakking 240€

Status
Niet open voor verdere reacties.

DafalganHooligan

MF veteraan
9 feb 2004
13.532
534
brugge belgië
240 te koop nog nieuw in de verpakking incl aankoopbewijs en garantie dubbel gekocht ga er maar eentje gebruiken.
Verzendkosten voor koper. VASTE PRIJS niet afkomen met ik geef 200 euro heb ik geen zin in
Ik kom af en toe in Nederland voor men werk als chauffeur dus mss zijn verzendkosten niet nodig anders incl verzenden 250
 

Bijlagen

  • starlane-stealth-gps-4.png
    starlane-stealth-gps-4.png
    45,7 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
THX
Prijs incl verzenden komt trouwen voor nl met dpd op 260 euro op thuis adres of 257 bij dpd parcel shop in de buurt.
Prijs be 255 thuis geleverd met dpd of 250 ophalen.
Geen black friday deal maar gewoon tot hij verkocht is gelden deze prijzen mooi voor onder de kerstboom haha
 
En verkocht? Had een nieuwe besteld ipv diegene die jij aanbiedt, omdat ik het prijsverschil te klein vond (kreeg ergens leuke korting). Echter nu blijkt dat ze in back-order staan, wachten op bericht van de importeur ;( . Als het lang gaat duren vraag ik mijn geld terug en zou ik wel interesse hebben.

Wat is overigens handiger in gebruik. Via de accu of gebruik je de 9 volt batterij?
 
En verkocht? Had een nieuwe besteld ipv diegene die jij aanbiedt, omdat ik het prijsverschil te klein vond (kreeg ergens leuke korting). Echter nu blijkt dat ze in back-order staan, wachten op bericht van de importeur ;( . Als het lang gaat duren vraag ik mijn geld terug en zou ik wel interesse hebben.

Wat is overigens handiger in gebruik. Via de accu of gebruik je de 9 volt batterij?
Ik stuur je later pb
 
250 te koop nog nieuw in de verpakking incl aankoopbewijs en garantie dubbel gekocht ga er maar eentje gebruiken.
Verzendkosten voor koper. VASTE PRIJS niet afkomen met ik geef 200 euro heb ik geen zin in
Ik kom af en toe in Nederland voor men werk als chauffeur dus mss zijn verzendkosten niet nodig anders incl verzenden 260

En voor 150 EURO , heb je daar wel zin in :) :+
 
Die update is ook niet nodig of verplicht ik geef het maar mee dat het kan.
Want heb er al een paar gehad die zeggen na vele berichten ahja het is de lite versie heb ik geen interesse....
Zoek eens de prijzen op van de lite en de andere versie mijne is zoiezo veel goedkoper
vb lite
De andere

390€
Ik weet niet uit men hoofd wat starlane vraagt voor die software maar denk dat het wel geen 150€zal zijn
 
Die update is ook niet nodig of verplicht ik geef het maar mee dat het kan.
Want heb er al een paar gehad die zeggen na vele berichten ahja het is de lite versie heb ik geen interesse....
Zoek eens de prijzen op van de lite en de andere versie mijne is zoiezo veel goedkoper
vb lite
De andere

390€
Ik weet niet uit men hoofd wat starlane vraagt voor die software maar denk dat het wel geen 150€zal zijn
105 euro! Wat ook precies het verschil is tussen de prijs van een lite en een full. Dus upgraden kost je geen cent meer. Ik wil het ook nog doen met de mijne.
 
Ik heb zelf ook lite denk voor de gemiddeld vrij rijder meer dan genoeg.
Die upgrade is mss interessant voor mensen die graag data analyseren of er meer serieus mee bezig zijn dan mezelf maar 105 vind ik een hoop geld.

Ohja de laptimer is verkocht kan een slotje op.
 
Ik heb zelf ook lite denk voor de gemiddeld vrij rijder meer dan genoeg.
Die upgrade is mss interessant voor mensen die graag data analyseren of er meer serieus mee bezig zijn dan mezelf maar 105 vind ik een hoop geld.

Ohja de laptimer is verkocht kan een slotje op.
slotje kan je meen ik er zelf opzetten bovenaan de pagina. Die upgrade is inderdaad leuk als je graag alles zit terug te kijken e.d.. Zelf wel benieuwd waarom ik bijvoorbeeld soms uitschieters van een seconde heb als snelste tijd.
 
Bij mij zijn men tijden redelijk constant als ik meer dan een seconde trager ben is het omdat er iemand trager voor me reed die ik niet direct kan passeren ben ook geen held met inhalen.
en als het sneller was dan anders is het omdat er een snellere rijder me voorbij ging nen ik ff probeerde aan te pikken haha.
Voor 20€ koop je een leuke app racechrono die werkt met gsm/bluetooth ontvanger of gopro 7/8/9 daar kan je ook al heel veel data op terug zien maar dan heb je wel weer nog iets extra mee nodig op de motor buiten de laptimer.

Ik zal morgen kijken voor slotje nu doen de kleuren teveel pijn aan men ogen van het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan