Starlane Stealth GPS-4 lite nieuw, Motul 300V, RBF660 remoli

je bent nou niet echt heel goedkoop met de olie? wat kosten kannetjes online 55 euro ofzo? Sorry moest er echt even uit.
 
Lekker zeiken jongens in een verkoop topic van iemand anders, als je de prijs niet aan staat laat het topic dan met rust. Is wel zo netjes en ga niet lopen zeiken over de prijs en dat het ergens anders goedkoper is/kan

Mooi spul voor een eerlijke prijs :)
 
natuurlijk 14€ korting op een 2e hands ding is een erg nette prijs!
garantie stelt toch niks voor bij een nieuw artikel... dus ik zou zeggen kopen!!
 
Lekker zeiken jongens in een verkoop topic van iemand anders, als je de prijs niet aan staat laat het topic dan met rust. Is wel zo netjes en ga niet lopen zeiken over de prijs en dat het ergens anders goedkoper is/kan

Mooi spul voor een eerlijke prijs :)

Ik snap nooit zo goed waarom personen, die niets met het topic te maken hebben, aandrang hebben verkoop ethiek te delen.

Ik vind het redelijk dat een verkoper feedback krijgt over zijn te koop gestelde waar.

Naar mijn mening is dit soort "gezeik" gratis reclame.

Thijs
 
Ik snap nooit zo goed waarom personen, die niets met het topic te maken hebben, aandrang hebben verkoop ethiek te delen.

Ik vind het redelijk dat een verkoper feedback krijgt over zijn te koop gestelde waar.

Naar mijn mening is dit soort "gezeik" gratis reclame.

Thijs

Welkom op MF
 
Terug
Bovenaan Onderaan