starmotor honda shadow maakt rare geluiden

Dribibuu

MF'er
27 jun 2007
193
1
Oss
Hoi!

ongeveer anderhalf jaar geleden begon mijn motor slecht te starten, een kennis heeft toen de startmotor uit elkaar gehaald, de sleepcontacten omgedraaid (waren rond weggesleten) en daarna werkte hij weer prima. Nu begint het ding echter gekke geluiden te maken, dus ik vrees dat hij binnenkort aan vervanging toe is. Het gaat om een Honda Shadow VT1100 C1 uit '94.

Ik heb wat motorsloperijen gebeld met de vraag of ze zo'n startmotor hebben liggen, maar helaas had niemand er 1. Iemand enig idee of en waar ik zo'n startmotor zou kunnen kopen en wat dat kost? Of zou het mogelijk zijn dat ding te reviseren?

Bedankt!
 
Nieuwe lagers en borstels kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar wat is een collector? Is dat trouwens iets wat ik zelf zou kunnen doen (ben best handig met techniek)?
En waar koop ik lagers en borstels?
 
Hoi!

ongeveer anderhalf jaar geleden begon mijn motor slecht te starten, een kennis heeft toen de startmotor uit elkaar gehaald, de sleepcontacten omgedraaid (waren rond weggesleten) en daarna werkte hij weer prima. Nu begint het ding echter gekke geluiden te maken, dus ik vrees dat hij binnenkort aan vervanging toe is. Het gaat om een Honda Shadow VT1100 C1 uit '94.

Ik heb wat motorsloperijen gebeld met de vraag of ze zo'n startmotor hebben liggen, maar helaas had niemand er 1. Iemand enig idee of en waar ik zo'n startmotor zou kunnen kopen en wat dat kost? Of zou het mogelijk zijn dat ding te reviseren?

Bedankt!


Probeer het even hier, succes.

www.shadowmc.nl of Welkom op de Informatie site van Roukama Supplies Holland, motoren: tweedehands motor; Suzuki Kawasaki Yamaha Honda: occasions/ motorfiets onderdelen/ schademotoren/ motorfietsen/motorfietsonderdelen/ motoronderdelen
 
Laatst bewerkt:
Humpf... helaas hebben we die niet allemaal.

Eens komt de dag dat ik een grote boerderij met schuur in bezit heb met al het gereedschap dat ik nodig kan hebben.

Anyways... klinkt als een versleten startmotor ja. Reviseren of vervangen.

Als die maat van je hem uit elkaar had, dan had hij toch op zijn minst even de lagers kunnen checken? Misschien zit het bewegende tandwiel niet goed? (Weer die naam vergeten!!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan