start niet meer

ciccio9804

MF'er
30 dec 2005
30
0
steenokkerzeel (belgie)
hallo aan iedereen ik bezit een yamaha yzf 750 R van 1993 heeft nu 50000 km en ik zit met het probleem dat ze niet meer start , dacht eerst aan de ontsteking heb dan ook de bougies verandert maar nog steeds geen respons .

er zijn mensen die mij zeggen dat het aan de carburator zou liggen voor de sproeiers eigenlijk te veranderen dat die geen benzine zouden aangeven

weet eigenlijk niet of ik het zelf kan doen of ik ze daarvoor beter binnen zou brengen , kan iemand mij eventueel zeggen wat het mij zou kosten om ze binnen te brengen

vriendelijk bedankt voor de hulp die zou komen :? :? :? :?
 
hallo wel de motor reed perfect en sinds ik terug kwam van vakantie startte z moeilijk precies geen benzine toevoer , ze bleef draaien op minder dan 1000 toeren met de gas volledig open , en op een dag helemaal niets de motor slaagt niet aan ook al geduwd maar geen antwoord precies geen benzine dat aankomt en ja er is benzine in

wat moet ik doen weet het niet meer :N |(
 
Eerst iets MAKKELIJKS controleren: accuspanning. Als die o.k is, alvast 1 punt afgestreept.
Als het een "klassieke" accu is, ook vloeistofniveau checken want het was een flinke zomer.
 
hallo wel de motor reed perfect en sinds ik terug kwam van vakantie startte z moeilijk precies geen benzine toevoer , ze bleef draaien op minder dan 1000 toeren met de gas volledig open , en op een dag helemaal niets de motor slaagt niet aan ook al geduwd maar geen antwoord precies geen benzine dat aankomt en ja er is benzine in

wat moet ik doen weet het niet meer :N |(
mijn probleem met wat jij met je gas geven hebt(1000rpm), lag bij mijn aan vuile carbs :Y

Misschien ook je benzinefilter(in je tank) verstopt :?
 
hallo wel de motor reed perfect en sinds ik terug kwam van vakantie startte z moeilijk precies geen benzine toevoer , ze bleef draaien op minder dan 1000 toeren met de gas volledig open , en op een dag helemaal niets de motor slaagt niet aan ook al geduwd maar geen antwoord precies geen benzine dat aankomt en ja er is benzine in

wat moet ik doen weet het niet meer :N |(

Ben ik de enige die dit soort uitleg totaal niet begrijpt? :?
 
zolang je er niet bij rookt.. :+ Is niet moeilijk, even de boutjes onderaan je vlotterkamers losdraaien (benzinekraan dicht!) en de benzine die eruit loopt in een bakje laten lopen. Als dit je probleem is, zie je een berg drab of sludge (gelig spul) in je opgevangen benzine. Daarna boutjes weer terug en benzinekraan open zetten. FF wachten en starten.
 
hello iedereen zo zit hier nog met vragen

1/ is er een benzinepomp op een moto zit die dan aan de tank , want heb eigenlijk willen testen als er benzine uitkomt als ik start , maar er komt geen benzine als ik op de starter duw

2/ kan er iemand kort schetsen waar ik de vlotterkamer vind op die carburators ik vind dat niet en weet nietof ik ze eruit moet halen of niet (ik ben niet zo een krak maar leer snel bij )

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan