Start probleempje Ducati 749S

GKST

Die hard MF'er
10 jun 2009
371
0
Kwintsheul
Hallo beste mensen,

Als ik me motor wil starten met de standaard uit, druk ik op het start knop en vervolgens doet de start motor zowat niks, ik hoor wel dat ie een poging waagt maar kapt snel (het klinkt als of de accu leeg is).

Op het moment dat ik de standaard inklap.... gebeurd hetzelfde weer... :(

Maar als ik dan de koppeling inknijp en de standaard ingeklapt houd dat start ie perfect!!

Weet iemand wat hoe ik dit kan oplossen :?

PS: Accu is nieuw en staat altijd aan de druppel lader. En het maakt niet uit of de motor warm of koud is.
 
Neutraal lampje brand, dus niet in de versnelling. Ik kan ook niet in de versnelling starten zonder me koppeling in te knijpen.

De enige manier is echt hoe ik het beschrijf, dus standaard ingeklapt en koppeling in (en in ze vrij natuurlijk).

Lijk me sterk dat de accu te zwak is, want als ie start heeft de startmotor genoeg power (dat hoor ik).

Ik kan idd even naar mijn standaard sensor kijken daar heb ik nog niet aan gedacht, goeie tip Muerte
 
Ik zou zowel de jiffy-schakelaar, de vrijloop-sensor/schakelaar en de schakelaar aan de koppelingshendel (met alle stekkers en bedrading - klinkt veel maar valt best mee) ff nalopen op breukjes, oxidatie en algemene werking.
 
Terug
Bovenaan Onderaan