start problemen

blinkybill

Die hard MF'er
27 okt 2005
786
0
Vraagje:

Heb ik eindelijk mijn motortje weer inelkaar....MAARRRR: hij slaat niet aan!!!

- heeft wel vonk en compressie
- bezine tot in de vlotterkamers

Het is volgens mij een bezineprobleem (doordat de bougies in de kamers droog blijven) maar waar dit probleem ligt....geen i.d!


Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe het op te lossen is?????

- checklijstje ofzo??
- ontluchten (maar waar)???

(heb deze vraag ook al op het GS-forum geplaats.....maar helaas nog zonder resultaat, misschien weten de echte motorrijders hier meer vanaf????)
 
Weet dan niemand waar dit probleem aan ligt, ik weet zeker dat het een bezineprobleem is.

Ik krijg bezine tot in de vlotterkamers, maar verder wil het niet komen. Iemand enig idee waar dit probleem aan kan liggen??????????

Zelf heb ik dit jaar ook zoiets gehad, kop laten reviseren maar na montage alleen wat geplof uit de uitlaat en wat benzine en rook in het luchtfilter. Oorzaak de timing van de kleppen niet goed. Dus ik weet niet wat jij allemaal hebt gedaan maar daar zou het ook aan kunnen liggen.
 
nee aan zn kleppen heeft ie niks gedaan :+



er zitten 3 slangen onder je tank denk ik
2 aan je benzine kraan, dikke voor de benzine, daarachter een dunnere voor het vacuum (aansturen van de kraan)
de 3e slang is de overloop van je tank.

met de dikke slang erop en je kraan op 'pri' zou die al benzine door moeten laten (even controleren dus) als het goed is zou die dan moeten kunnen lopen.

Zo niet, even die aftapboutjes van de vlotterbakjes een paar slagen los of de vlotterbakjes er even helemaal afhalen. Mischien dat er wat vuil voor je sproeier(s) zit.



kijk ook even of de gaspal aan je carburateurs helemaal gesloten staat, weet niet of het bij de GSjes ook is, maar de oliekoeler blokken starten dus niet als je ook maar een beetje gas geeft.. bij mij zat er dus een keer een stroef stuk in de gaskabel, gashendel helemaal dicht maar aan de carbs gaf ie dus nog wel wat gas... motor starte niet, halve ding gesloopt, carbs eraf, bougies nagekeken e.d. stond ie dus automatisch gas te geven..dus sloeg niet aan :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan