start project fireblade streetfighter 900RR Black & Black

En een mooie bike. De basis toch... Maar veel issue s die nog opgelost moeten worden...

Zo is er nooit een remlicht schakelaar geplaatst op de voetrem van de motor.

Electiciteit is en zooitje... Lusterklemmen, goedkope stekkertjes en veel tape er maar rond..

ipv degelijke stekkerverbindingen te gebruiken. Moet allemaal herdaan worden.

Koplamp is mooi, maar s avonds of s nachts zie je er geen bal mee.

Verlichting km teller niet aangesloten.

Zadel is slecht bevevestigd.
 
Laatst bewerkt:
volgende probleem:

Ik heb hem voor de aankoop getest. Een blokje om gereden. Alles leek in orde.

Maar motorisch is er ook een probleem. Na de aankoop, heb ik hem naar huis gereden.

85km ongeveer. Ging goed , tot ik (het grootste stuk via autostrade) , van de autostrade

kwam. Hij begon begon te sputteren en de kader was ook gloeiheet.

Ik langs de kant gegaan. Daar hem even uitgezet.

Starten ging moeilijker, maar bolde weer ok.

Dus verder niks aan gemerkt.

De dagen erop thuis een paar korte ritjes gemaakt. Alles leek in orde.

Maar nu heb ik al 2 dagen hetzelfde probleem. Eenmaal als ie goed warm is begint hij weer te sputteren + gloei hete kader.

Lijkt wel of hij soms maar op 3 cilinders loopt...?
 
Als je 5 cm van die luchtfilter buizen afzaagd zit bij je balhoofd een prachtige opening. Kan je alle elektronica in kwijt wel de kunststof plaat eronder laten zitten.

Ik heb alle elektronica gesoldeerd en met krimpkous afgedicht minder kans op draadbreuken wel wat stekkers gebruikt voor de km teller o.a maar thats it.
 
het past zo wel, maar de zekeringkast onder de tank is niet echt praktisch, als je (onderweg) een zekering moet wisselen/vervangen...

Als je 5 cm van die luchtfilter buizen afzaagd zit bij je balhoofd een prachtige opening. Kan je alle elektronica in kwijt wel de kunststof plaat eronder laten zitten.

Ik heb alle elektronica gesoldeerd en met krimpkous afgedicht minder kans op draadbreuken wel wat stekkers gebruikt voor de km teller o.a maar thats it.
 
het past zo wel, maar de zekeringkast onder de tank is niet echt praktisch, als je (onderweg) een zekering moet wisselen/vervangen...

Je moet het ergens laten, normaal zit het achter je kappen vast maar ja die heb je niet meer.
Ik rij al een aantal jaren zo maar nog nooit een zekering geklapt dus voor mij is de plek onder de tank prima :Y
Zou ook niet weten waar je ze anders kwijt moet zonder de halve kabelboom opnieuw op te bouwen.
 
Zit iets in.. ps als ie op 3cilinders loopt, kan het dan dat dat enkel gebeurd als ie warm is.

Bij koudstart loopt ie toch goed...

Bougie kapot ?
 
Ja dat is goeie vraag zoals je zelf al zegt lijkt 1 van de bochten minder warm dus is 1 cilinder niet goed, bougie misschien kapot zou kunnen maar die zal je er toch uit moeten halen om te controleren.
 
Ik ben een tijdje uit geweest, maar nu er verder aan t doen. 1 bougie kabel was niet goed.
Er komt nu een digitaal tellertje op, maar weer een probleem:
Krijg geen neutral,oil of sidestand signaal.

Iemand een idee ? zekeringen zijn ok, btw :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan