start project fireblade streetfighter 900RR Black & Black

Zijkant
full
 
Ziet er goed uit! 8-) weinig meer aan toe te voegen. Vind de uitlaat ook superstrak. Zelf wil ik de uitlaat ook nog vervangen.. Is die van jou ingekort?
 
Bedankt

Nu nog twee nieuwe kleine aluminium remvloeistof potjes plaatsen, zijn gisteren binnen gekomen.
Einddemper gekocht originele pijp afgesneden net na de collector.
Moet de einddemper nog twee delen zwart maken.
 
gaaf ding :9 , maar die uitlaat kan echt niet (vind ik ;) ) zie je ook vaak in de schilderswijk onder verlaagde seatjes leon met een bepaald type nieuwe nederlander er in :X
 
Hahahahha iedereen zo z'n smaak.
Maar inderdaad super bruut geluid, aankomend weekend remvloeistof potjes vervangen voor en achter en de einddemper afwerken. Is een originele shorty einddemper van akrapovic

Zoek nog steeds een digitale teller, iemand nog ideeën of wat liggen.
 
Heb zojuist een mooie setje kunnen scoren
Compleet van een 96 vfr 750

Is opzoeken hoe we dat erin kunnen bouwen.
Dan verder met een eventuele dikke velg en 240 band

Iemand ervaring of is er ergens eerder al stap voor stap uitgelegd.

full
 
Ik heb een wiel laten verbreden bij Rindt-Felgen. Duurt ff, maar top kwaliteit!!
 
Ok mannen ga is kijken nadenken wat ik is ga doen, wel veel goede ideeën iig, top.
 
Zo afgelopen week maar is de achterbrug van de vfr 750 erin gebouwd.
Het stelt ook echt inderdaad niets voor.

Is goed te doen hoor, plug and play en inderdaad een twee rvs vulling aan de kettingzijde ertussenuit en alles is straks uitgelijnd.

Nu dus nog

Aandere velg, of de velg oudere type erop 5,5 j op autovelg waar ik nog steeds niet uit ben of misschien originele laten verbreden zoals al aangegeven is door jullie. Wat zijn de kosten om de velg te laten verbreden? Iemand indicatie?

full
 
Oja ook alles al netjes aangesloten en twee alu remvloeistof potjes gemonteerd.
En zelf een kettingkast gemaakt.
Foto's volgen zondag.
 
Zo ff paar picas tot nu toe.
Remvloeistof potjes gemonteerd, vfr achterbrug erin en alles weer aangesloten, kettingkast gemaakt.

Nog wel ff de ketting losser zetten, dus als iemand nog een kettingspanner heeft die te koop is houd ik me aanbevolen.
full
 
ziet er mooi uit , enkel het licht/kuipje vooraan vind ik niet geslaagd maar dat is persoonlijk. Nu vooral genieten van je werk :] :]
 
Ziet er goed uit man, zeker van achteren!! Mooi clean!

Zat nog te denken dat een bugspoiler niet zou misstaan!
Zoiets?
http://shop.mgm-bikes.com/aid-51-MG...UeV-Nord-Gutachten-Verifizierungsurkunde.html
[afbeelding]


En kwam bij t googelen deze nog tegen, ook wel nice. Bekend kontje, wat is dat ook al weer....
[afbeelding]

Ziet er inderdaad mooi uit zo'n bugspoiler, kontje weet ik niet de naam van maar vaker gezien inderdaad, vindt het persoonlijk iets te kort.

Wel cleane look.

We zijn nog niet klaar, blijven kijken denken wat zou ik nog anders kunnen.
Leuke bezigheid.
 
ziet er mooi uit , enkel het licht/kuipje vooraan vind ik niet geslaagd maar dat is persoonlijk. Nu vooral genieten van je werk :] :]

Hey kurt

Bedankt hoor, heb jij je bladefighter nog? Je was weer met wat anders bezig toch?

Moet nog een dikke velg/band in
Alleen nog niet weten wat en hoe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan