Even kleine samenvatting. Op de snelweg viel mijn motor uit (honda cb1100SF X-11). Door rijkswaterstaat van de weg gehaald en anwb gebeld. Anwb heeft geconstateerd dat er ergens tussen een hoofdzekering en de gewone zekeringen geen stroom bevindt. met een bypass heeft de anwb weer levend gekregen en heb ik naar huis kunnen rijden.
Nu blijkt dat ik nog een tweede hoofdzekering heb van 30A.
Deze blijkt doorgebrand te zijn. en zit nu goed vast in de start relais switch.
Nu had ik een doos met reserve onderdelen van de x-11. daar blijkt nog een andere relais tussen te zitten die ik kan gebruiken.
Maar zijn er nog andere dingen waar ik nog op moet letten, aangezien een 30A zekering niet zomaar doorbrand.
schema's motor
Het zou natuurlijk zomaar kunnen zijn dat ie weer doorbrand. ik heb nog wel een paar extra 30A zekeringen liggen, dus kan wel trail en error proberen, maar misschien heet iemand anders daar nog een kijk op.
Ook nog rook gezien achter het glas van de toerenteller, maar dat blijken van 2 kapotte lampjes te komen die ook zijn doorgebrand toen alle lampjes begonnen te flikkeren en de motor raar begon te doen.
Nu blijkt dat ik nog een tweede hoofdzekering heb van 30A.
Deze blijkt doorgebrand te zijn. en zit nu goed vast in de start relais switch.
Nu had ik een doos met reserve onderdelen van de x-11. daar blijkt nog een andere relais tussen te zitten die ik kan gebruiken.
Maar zijn er nog andere dingen waar ik nog op moet letten, aangezien een 30A zekering niet zomaar doorbrand.
schema's motor
Het zou natuurlijk zomaar kunnen zijn dat ie weer doorbrand. ik heb nog wel een paar extra 30A zekeringen liggen, dus kan wel trail en error proberen, maar misschien heet iemand anders daar nog een kijk op.
Ook nog rook gezien achter het glas van de toerenteller, maar dat blijken van 2 kapotte lampjes te komen die ook zijn doorgebrand toen alle lampjes begonnen te flikkeren en de motor raar begon te doen.
Laatst bewerkt: