fgmtech1
Die hard MF'er
Ik heb op mijn BMW k1100 een achteruit gebouwd en aangesloten op het standaard startgedeelte alsvolgt:
de startknopkabel gaat naar een wisselschakelaar die de keuze maakt : motor starten of achteruitrijden
voor het achteruitrijden is een startmotor ingebouwd die door een startrelais bediend wordt (van jap motor)
de voeding voor het relais is afgetapt van de plus op het relais van de motorstartmotor
starten van de motor gaat nog steeds hetzelfde als voorheen, in vrijstand zonder koppeling en in versnelling met koppeling in
bij het wisselen naar achteruit MOET ik de koppeling in knijpen wil hij werken, doe ik dat niet dan zie ik aan de contr lampjes dat er wel stoom getrokken wordt maar gaat niet rond.
weet hier iemand iets meer van, niet dat straks in een keer iets smelt of verbrand omdat dat nu als massa? gebruikt wordt
de startknopkabel gaat naar een wisselschakelaar die de keuze maakt : motor starten of achteruitrijden
voor het achteruitrijden is een startmotor ingebouwd die door een startrelais bediend wordt (van jap motor)
de voeding voor het relais is afgetapt van de plus op het relais van de motorstartmotor
starten van de motor gaat nog steeds hetzelfde als voorheen, in vrijstand zonder koppeling en in versnelling met koppeling in
bij het wisselen naar achteruit MOET ik de koppeling in knijpen wil hij werken, doe ik dat niet dan zie ik aan de contr lampjes dat er wel stoom getrokken wordt maar gaat niet rond.
weet hier iemand iets meer van, niet dat straks in een keer iets smelt of verbrand omdat dat nu als massa? gebruikt wordt