starter tandwiel

Jaani

MF'er
18 aug 2004
171
5
Kesteren
Beste allen goedemorgen, heb een VF 1000F een hele mooie bijna klaar met reviseren en ja hoor breek er een tandje af van het tandwiel tussen de startkoppeling en startmotor. Is het dubbelle tandwiel die je over het asje heen schuif. (voor de kenners).
Wie kan mij helpen of heeft advies hoe verder. Nieuw is er niet meer aan te komen, kan hem zelf maken, toch hoop ik op een originele. Please wie heeft er nog een blok open liggen of misschien wel een vast loper staan. DENK AAN JAANI.
 
Jammer man maar dit plaatje klopt niet maar wel bedankt voor het mee kijken. Heb er 1 gevonden op de sloop anders was het toch zelf maken geworden. Lukt wel maar aardig wat werk.
Nog een vraag, zou je een achter demper van een VF1000F kunnen reviseren. Is die o.e.o andere manier open te maken?
 
Jammer man maar dit plaatje klopt niet maar wel bedankt voor het mee kijken. Heb er 1 gevonden op de sloop anders was het toch zelf maken geworden. Lukt wel maar aardig wat werk.
Nog een vraag, zou je een achter demper van een VF1000F kunnen reviseren. Is die o.e.o andere manier open te maken?
De schokbreker / vering bedoel je?

Zo ja, wat is er mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vering werk niet meer of ik nu lucht er in doe of niet hij zakt maar komt amper weer terug.

Je ziet ook dat hij sterk achter over hangt.

Tandwiel gaat niet door, site van hem was niet up to date. Slechte zaak natuurlijk maar heb nu wel een vet probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan