Startknop blijft hangen

RB-

MF veteraan
15 mrt 2010
2.864
52
Facebook
Hallo allenmaal. ik zit met een zeer iritant probleem..
me startknopje blijft steeds hangen. wat me al eens een startmotoer heeft gekost. nu wil ik t spul eens uit elkaar halen om te zien wat er nu aan de hand is.. moet ik nog ergens op letten( lossen onderdelen of? ) ken ik t spul domweg open schroeven..
 
Laatst bewerkt:
Hallo allenmaal. ik zit met een zeer iritant probleem..
me startknopje blijft steeds hangen. nu wil ik t spul eens uit elkaar halen om te zien wat er nu aan de hand is.. moet ik nog ergens op letten( lossen onderdelen of? ) ken ik t spul domweg open schroeven..


Wat voor een fiets? :?

(maar de meeste kun je gewoon voorzichtig openschroeven)
 
Laatst bewerkt:
Met geweld sloop je alles, als je het voorzichtig openschroeft zou er niets mis mogen gaan. Hou wel rekening met veertjes die er vrij zeker in zitten!

Hallo allenmaal. ik zit met een zeer iritant probleem..
me startknopje blijft steeds hangen. nu wil ik t spul eens uit elkaar halen om te zien wat er nu aan de hand is.. moet ik nog ergens op letten( lossen onderdelen of? ) ken ik t spul domweg open schroeven..
 
ja inderdaad ik heb het veertje zojuist ondekt maar er zat nog iets tussen wat om me oren sprong haha B| maar ik weet niet wat het was dus dat maakt t zoeken best lastig? ik denk een klein kogeltje? wat op het veertje hoort ? t gaat om een aprilia shiver ( elec gashendel)
 
Laatst bewerkt:
neej t knopje blijft hangen zei ik :P hij komt niet vanzelf terug.. nou het is een wonder ik heb een mega klein zilver kogeltje op de grond gevonden dus dat is t hopelijk
 
heb alles weer in elkaar gezet schoongemaakt en gesmeerd maar zodra t elec gedeelte er op wordt geklikt blijft ie weer hangen.. t steuntje met knopje doet t perfect maar zodra je de bovenkant t stukje met draadjes er op klikt blijf die weer hange
 
kun je een foto plaatsen van de electronica?

wat ik me voorstel is dat het startknopje weer een knopje indrukt dat jij de bovenkant met draadjes noemt.
blijft dat haken als je het indrukt?
komt er niks tussen wat het start knopje/veertje blokeert zodat deze lastig terug kan komen?

je zult het vast zelf wel hebben gezien als het zo makkelijk was maar wie weet soms is de simpele vraag het antwoord ;) het kan nooit moeilijk zijn.
 
Als ik jou avatar zo bekijk is er ook iets mis met de schakelaars aan de linkerkant op je stuur :+

ot : had hetzelfde met de Duc, schakelaartje even losgehaald en her & der wat wd40 in/op gespoten, voila *D
 
Gaat het over een Shiver van 08/09?dit probleem is bekend bij Aprillia.
Je moet naar de bedrading kijken die uit de schakelaar komt en kijken of deze goed ligt.
Door deze goed te plaatsen blijft je knopje niet meer hangen.succes
 
het ligt eraan natuurlijk hoe het blijft hangen, maar helpt een beetje wd40 niet?

Bij mij bleef het knopje van de alarmlichten een keer branden, puur omdat het knopje stroef ging.
Al heb je hem nu toch al uit elkaar liggen natuurlijk,
 
Terug
Bovenaan Onderaan