startknopje cb400f

ok, dat het zwarte draadje ergens aan vast moet, dat wist ik wel, maar waar aan, dat weet ik niet.
 
ok, dat het zwarte draadje ergens aan vast moet, dat wist ik wel, maar waar aan, dat weet ik niet.
Kom je wel eens in de buurt van Eindhoven? Ik heb nog wel wat spul los liggen & ook twee 400tjes staan waar 't knoppie wel van werkt.

Uit m'n hoofd kan ik je nu iig niet helpen. ;)


En anders wil ik vandeweek wel ff spieken. :)
 
knopje ziet er compleet uit, in je handvat zit als het goed is de schakelaar verwerkt. Je zult daar moeten gaan solderen.
 
knopje ziet er compleet uit, in je handvat zit als het goed is de schakelaar verwerkt. Je zult daar moeten gaan solderen.
Zou idd best wel eens kunnen kloppen.

Zou iemand met webspace op Tue wel eens in de buurt van Eindhoven komen trouwens? :? (zag nu pas linkje in 1ste post :z )
 
Zou iemand met webspace op Tue wel eens in de buurt van Eindhoven komen trouwens? :? (zag nu pas linkje in 1ste post :z )

Jep, in einhoven moet ik nog 4 maal zijn dit schooljaar (tentamens), ik heb daar ook een fietsie, dus als je niet te ver van het station af woont...

Als je me dan ook nog kan helpen aan 4 vlotter's, 4 vlotter-naalden&zetels en 4 hooft-sproeier-onhoog-hou-veertjes, en een oude ketting, kan ik meteen een testritje maken....
(en nog motorsteunboutjes en schokbrekerboutjes, en vast nog wel meer spulletjes, maar die ben ik nog niet tegen gekomen)

misc
 
op www.cb400f.nl staat bij de foto gallerij een draadboom schema. Daar staat ook de draadbezetting bij van de diverse schakelaars.

goh leuke site ;)

Als ik even kijk naar je plaatje. lijkt het me redelijk compleet. De overige electronica zit in de houder van je handvat. Maar om het even exact te bekijken moet ik toch even zoeken. Zeg het ook maar zo uit mijn hoofd
 
Jep, in einhoven moet ik nog 4 maal zijn dit schooljaar (tentamens), ik heb daar ook een fietsie, dus als je niet te ver van het station af woont...

Als je me dan ook nog kan helpen aan 4 vlotter's, 4 vlotter-naalden&zetels en 4 hooft-sproeier-onhoog-hou-veertjes, en een oude ketting, kan ik meteen een testritje maken....
(en nog motorsteunboutjes en schokbrekerboutjes, en vast nog wel meer spulletjes, maar die ben ik nog niet tegen gekomen)

misc
Kilometertje of acht. :]

Ouwe ketting heb ik denk ik laatst naar de stort gedaan. :? (Er ligt er nog wel een die op een african twin past :P )
Ouwe carbs heb ik wel maar da's voor eigen reserve. :P
Boutjes heb ik ook niet over. Maar daar weet de ijzerboer wel raad.


Als je anders nog een maand moet wachten en ook nog een dik uur ervoor moet fietsen toch maar beter de info via internet doorschuiven?
 
Als d'r niks in je handvat zit dan houd het daar toch echt op. Alle elektronische componenten zitten bij de cb'tjes in het handvat verwerkt.
 
volgens mij is dat start knopspulletje van een 350four
een 350 maakt namelijk contackt naar massa
een 400 maakt contactk tussen + [zwart] en geel/rood draad die naar je startrelais gaat

zal morgen even plaatje posten van 400 spulletje

 
kijk aan, heb ik mij weer in het ootje laten nemen |( er lagen idd wel een helboel 350 spullen in de buurt van deze schakelaar toen ik hem kocht, nou ja, met een plaatje kan ik er misschien wel het 1 en ander van na bouwen, of als iemand er 1-tje voor een cb400f kan missen....
 
kijk dit is een schak van een 400 is dus van kunstof :)
die van een 350 krijg je met een beetje elecktrisch inzicht wel pas :?
full
 
ok, bedankt voor de plaatjes, dat wordt even prutsen, resultaat zal ik ook even fotograveren en posten, maar dat gaat nog even duren
 
Terug
Bovenaan Onderaan