GrandBuba
MF'er
Ik ben er lang van gespaard gebleven, maar deze morgen was het alweer van dattum:
(and I'm not talking about sex!).
Bij de stoplichten schakel ik in neutraal (lampje gaat aan), maar toch slaat de motor af.
(kan gebeuren, false neutral is gekend op suzuki, of ik was iets te snel).
Ik start opnieuw, en rijd nog ongeveer 1 km naar het werk door.
Daar hoor ik opnieuw het gekende "geruis" van de startmotor die met de motor
meedraait.. ik denk "ik zet de dodemansknop uit, laat het contactje uitdrogen,
en start vanavond opnieuw" .. tough luck.
Zelfs bij het afzetten van de knop blijft er stroom door de +-kabel lopen,
en blijft de startmotor draaien.
Ik vliegensvlug de moer van de startmotor gedraaid, en zo staat 'ie daar nu zielig
te wezen onder het afdakje.
Welk contact zouden jullie eerst beginnen uit te meten? Startknop -> relais?
relais zelf ?(geeft duidelijke "klak" bij starten).
(and I'm not talking about sex!).
Bij de stoplichten schakel ik in neutraal (lampje gaat aan), maar toch slaat de motor af.
(kan gebeuren, false neutral is gekend op suzuki, of ik was iets te snel).
Ik start opnieuw, en rijd nog ongeveer 1 km naar het werk door.
Daar hoor ik opnieuw het gekende "geruis" van de startmotor die met de motor
meedraait.. ik denk "ik zet de dodemansknop uit, laat het contactje uitdrogen,
en start vanavond opnieuw" .. tough luck.
Zelfs bij het afzetten van de knop blijft er stroom door de +-kabel lopen,
en blijft de startmotor draaien.
Ik vliegensvlug de moer van de startmotor gedraaid, en zo staat 'ie daar nu zielig
te wezen onder het afdakje.
Welk contact zouden jullie eerst beginnen uit te meten? Startknop -> relais?
relais zelf ?(geeft duidelijke "klak" bij starten).