Startmotor

Wecky

Rookie
22 jul 2006
15
0
Hallo,
Ik denkt dat mijn startmotor (suzuki GSX 1100 ES 1986)kapot is, weet er iemand waar ik deze kan laten reviseren in Belgie? De startmotor stond redelijk warm na enkele keren starten, en toen deed hij niets meer. Wat zou er juist mis mee kunnen zijn en zou ik dit zelf kunnen herstellen?
 
Laatst bewerkt:
Dat het warm wordt is niet zo erg denk ik. Het zijn zware motoren.

Meestal is het zo dat je een probleempje hebt met de koolborstels als het niet lekker werkt. Er kan ook een probleem zijn met het binnenste. Meten of je sluiting hebt tussen de lamellen, en geen sluiting tussen de lamellen en de rest?

Als het je koolborstels zijn kun je die waarschijnlijk gewoon vervangen.

Reviseren kan altijd nog, als het niks meer doet eerst openmaken. Let wel op dat er niks wegspringt of kwijtraakt.
 
Dat het warm wordt is niet zo erg denk ik. Het zijn zware motoren.

Meestal is het zo dat je een probleempje hebt met de koolborstels als het niet lekker werkt. Er kan ook een probleem zijn met het binnenste. Meten of je sluiting hebt tussen de lamellen, en geen sluiting tussen de lamellen en de rest?

Als het je koolborstels zijn kun je die waarschijnlijk gewoon vervangen.

Reviseren kan altijd nog, als het niks meer doet eerst openmaken. Let wel op dat er niks wegspringt of kwijtraakt.

Bestaat er geen handeleiding voor een standaard startmotor? Zou handig zijn...
 
Ja, de spanning is goed, maar is de stroom ook goed?

Kan prima zijn dat je accu gewoon af is, of een celletje niet genoeg gevuld is. Dan levert hij wel je spanning maar niet genoeg stroom voor je startmotor.

Ik weet zo geen standaard handboek voor een startmotor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan