Startmotor

Dr. Marty

Rookie
12 sep 2007
15
0
Mijn Cagiva Freccia wil niet electrisch starten. Ik heb de startmotor erafgehald en op een accu gezet en deze doet het goed. De zekeringen zijn ook goed.
Wat kan dit zijn?
 
DEze afstandsbediening gekocht + en - van de accu, en de draad van het startlais - startknop onderbreken , zie handleiding die erbij zit, Goede massa, de rest is kat int bakkie, korts kabels van "start" aan de module doorverbinden, thats it.

Wie er niet uitkomt, heb een leraar HBO electro in op leiding in Zwolle, die plugt het bij mij thuis of in Steenwijk er voor 25 euro in.


Als je ff googelt, exact dezelfde set staat te koop bij Tuning parts is Hoge Hexel, deze niet kopen, want daar zitten niet werkende sleutels bij en de set is 7 euro duurder daar.

En die van de link, was voor mij, donderdag om 16.30 uur besteld en betaald, en vrijdag om 14 uur in huis
 
Klopt niet,want ik heb ook zo'n set op mijn kawa zitten.
En die heb ik bij Tuningparts in Hoge Hexel gekocht.
Zaten van die klapsleutels bij.De set werd netjes aan mijn deur afgeleverd.
Ik heb alleen begrepen dat je niet zwaarder dan 600CC rechtstreeks kunt aansluiten op de module i.v.m. overbelasting van de module.Er moet dan een extra relais gebruikt worden.
 
Ha Hulzie, starten op de afstandsbediening is mooi, maar nu nog rijden met de afstandsbediening!
Lijkt me te gek, een motor zonder berijder op een dijkweggetje, en jij erachteraan op een andere motor, met de afstandsbediening.
Groeten,
Eduard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan