Startmotor

Chrosta

Rookie
29 sep 2009
3
0
Oostzaan
Hey allemaal,

Ik heb vorige week mijn motor rijbewijs gehaald en ik ben nu hard op zoek naar een motor.
Ik ben zelf helemaal weg van de sportmodellen.
Er zijn een paar dingen die ik wel en niet wil.

Zoals ik zei moet de motor een sportieve look hebben en om een klein voorbeeldje te noemen vind ik de Suzuki GSX-R 600 ONTZETTEND mooi.

Nou vroeg ik me ook af of dit soort modellen er ook zijn zonder dat ze over de 300 km/pu gaan (bij wijze van spreke).

Wat ik dus niet wil is een ontzettend dure motor waar je betaald voor het vermogen die ik toch (nog) niet ga gebruiken.

Mijn budget is richting de 4-5 duizend.

Hebben jullie wat modellen als suggestie, het merk maakt degelijk uit aangezien ik wel kwaliteit wil.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben!
 
Je wilt een nieuwe motor? Of een 2e hands.. en van welke leeftijd dan?

En je wilt een motor die er snel uit ziet maar het niet is :?
 
Sorry voor de verwarring die er is, als ik een nieuwe motor moet kopen denk ik dat mijn budget verhoogd moet worden want ik neem niet aan dat een nieuwe motor voor 4-5 gekocht kan worden.

Het is niet dat hij niet snel moet kunnen maar ik dacht dat je misschien eenzelfde type motor kon kopen maar dan minder cc kunt kiezen als dit niet het geval is dan moet ie maar snel zijn :p
 
Ga gewoon eens naar een Suzuki-dealer toe en laat je informeren en ga eens lekker proefrijden! Voor 4 a 5000 euro kun je al een hele leuk motor kopen :)
 
Damn heb je voor 4-5 duizen een NIEUWE motor? dat is echt rete goedkoop.

Je hebt gelijk ik moet misschien maar gewoon wat dealers afgaan ik twijfel zelf tussen honda, kawazaki en suzuki.

thanks!
 
Damn heb je voor 4-5 duizen een NIEUWE motor? dat is echt rete goedkoop.

Je hebt gelijk ik moet misschien maar gewoon wat dealers afgaan ik twijfel zelf tussen honda, kawazaki en suzuki.

thanks!
:Y
Ga eerst op je gemak rondkijken, proefzitten (rijden).
En dan pas beslissen.
Voor 4-5 duizend kan je een prima 2e hands kopen,
nieuw gaat niet lukken.
Succes .


ps .ik mis Yamaha ;)
 
ps .ik mis Yamaha ;)

Ik niet })

@TS Maar ga inderdaad proefritjes maken op de sportieve modellen van deze merken. Bij de 600cc's zul je niet veel problemen hebben met het vermogen als je niet te hoog in de toeren rijdt.
En zoals gezegd, voor 4-5K euro heb je wel een mooie recente 2e hands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan