Startnummer 110 op het podium in spa

@rno#rr

Die hard MF'er
16 feb 2003
926
0
Maastricht
Voor de Superstock zat het ONK seizoen er al weer op maar omdat het team toch in Spa was vanwege de laatste supersport race hadden we ons ingeschreven voor het Belgisch kampioenschap Superstock.

Na 2 natte trainingen en een beetje pech met het materiaal stond ik 5e getrained,Kris Jennes had de pole gepakt,net voor Didier v Keymeulen.

Het was een beetje gokken voor wat betreft de bandenkeuze,de baan was nog altijd nat maar het regende niet meer,maar door de kou droogde de baan niet of nauwelijks.

Na de verkenningsronde stond ik netjes te wachten op de start van de opwarmronde toen ik ineens de startlichten op rood zag gaan!Niks opwarmronde maar direkt starten...oeps...toch redelijk van start en ik kom als 4e door net achter Didier en Jennes,endurancewinaar Fastre heeft er net een endurancerace opzitten en weet hoe hard het kan en rijdt meteen weg...ik rij een aantal ronden achter Jennes en Didier aan maar ik kan steeds sneller en de 2 voor me hebben de grootste moeite hun fietsen op de baan te houden, eerst Didier voorbij...een ronde later Jennes en vervolgens rij ik zo bij ze weg, ik had gekozen voor harde regenbanden en dat bleek de juiste keus te zijn,de koploper is te ver weg maar ik word onbedreigd 2e op de snelle baan van Spa.

Het is nog altijd niet definitief zeker wat we in 2005 gaan rijden maar dat we er weer staan is zeker, zodra er meer nieuws is laat ik het direkt weten!

Grtzz Arno # 110
 
nou mooi result, Congrats en dit op een baan waar je ( zeker als het niet droog is)ballen moet hebben (en niet een klein beetje) :9
 
Laatst bewerkt:
Mooi resultaat en leuke afsluiter van het seizoen. Of ga je nog ergens racen/trainen ?
 
Mooi resultaat en leuke afsluiter van het seizoen. Of ga je nog ergens racen/trainen ?

Ik verwacht op zeer korte termijn duidelijkheid te hebben vwb 2005 en dan is het wachten op het materiaal waar we mee aan de slag mogen, tot die tijd kun je me in de sportschool vinden ;)
 
Goh, ik ben er een weekend niet en hij vliegt! Goed bezig! Mooi resultaat man!

Kun je me trouwens effe een mailtje sturen? Ik had je gemaild op je adres in je profile, maar had nog geen reactie :o
 
Jezus wat kan jij rijden man :} Doe ik je niet na! Geen speedweek voor jou ?
Kunnen we samen rijden ;) De brommert is er klaar voor.
 
Laatst bewerkt:
En dat op het thuiscircuit van die belgen. Heel knap!

Ik weet wat je wil in 2005. Verwacht dat het gaat lukken. Aan de motor zal het dan niet liggen :o

full
 
En dat op het thuiscircuit van die belgen. Heel knap!

Ik weet wat je wil in 2005. Verwacht dat het gaat lukken. Aan de motor zal het dan niet liggen :o

(Afbeelding)

Aan de motor niet...maar ik wil alles eromheen ook 200% in orde hebben...we zijn hard bezig om alles rond te krijgen maar er is nog niks definitief...er zijn vele opties
 
Aan de motor niet...maar ik wil alles eromheen ook 200% in orde hebben...we zijn hard bezig om alles rond te krijgen maar er is nog niks definitief...er zijn vele opties
Je hebt groot gelijk. Misschien was het team te groot vorig jaar? Meer aandacht en meer controle is noodzakelijk om ver te komen in de eindstand. Kijk naar andere top teams en (WK) zoals je weet halen ze telkens alles uit elkaar om te controleren etc.
 
Ik verwacht op zeer korte termijn duidelijkheid te hebben vwb 2005 en dan is het wachten op het materiaal waar we mee aan de slag mogen, tot die tijd kun je me in de sportschool vinden ;)

Tja...voor jou is dus ook het lange wachten begonnen. Ik probeer de tijd ook te verkorten in de sportschool ;)
 
Hallo arno nog gefeli,.Maar mijn vraag is eigenlijk wat is jllie team bezeting volgend jaar?
En blijft swen ook?

bvd

Jeroen
 
Terug
Bovenaan Onderaan