startprobleem intruder 1400

14 nov 2010
14
0
almere
Ik heb een intruder waarbij als ik start ik alleen een TIK hoor. De startmotoer draait niet rond. Deze heb ik eraf gehad en getest, Hij doet het wel. Daarnaast heb ik de accu een extra boost gegeven door deze op een andere accu te starten om te kijken of hij kapot was. Dit is ook niet het geval.

Wat kan het zijn en waar vind ik dit, hoe meet ik dit. Iemand een idee?????

dank voor de reactie alvast,

Hans
 
ik heb ff gekeken de accu geeft bij het doormeten 13,7 V Daarna heb ik een lader op de accu gezet, terwijl de accu gewoon ingebouwd en aangesloten was. Het contact was overigens uit. De meter van de lader geeft om de 10 tellen een uitslag naar rechts ( kant van de lege accu op) en schiet dan weer terug. Is die accu dan echt overleden??
Hans
 
Controleer eerst of de accupolen/kabel wel goed vastzitten. en zet er eens een accu bij met behulp van startkabels. start de motor dan wel, dan is de accu te leeg of overleden.
 
Bij 13,7 is je accu nog niet aan het cremeren toe, althans, ga ervan uit dat je hem niet van een laadapparaat afgehaald hebt.
Slechte massa, breuk in een kabel, die dikke rode, of die is uitgedroogd of voorzien van groene oxidatie, in die hoek moet je dat zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan