tsuretie57
Rookie
Hallo,
Ik heb me een tijd geleden een oude klx 250 (1980) gekocht. Was wat werk aan, wat stukken te kort maar de motor draaide. De motorfiets is nu zo goed als afgewerkt, maar ik krijg de motor zelf niet meer aan de praat, niettegenstaande een vette vonk aan de bougie, het is trouwens cdi onsteking. Ik heb alles gecontroleerd wat maar kon : carbu gereinigd, kleppen afgesteld, de pulsgever doorgemeten, nieuwe bougie, maar het wil maar niet lukken. Na verschillende keren kickstarten is het enige resultaat een hevige terugslag en rook uit de carbu, de inlaatklep zag er nochtans goed uit, enkel wat putjes in de klepzitting, maar zo erg was dat nu ook weer niet! En toch draaide de motor vorige week nog
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn??
Ieder reactie is hier welkom !!
Ik heb me een tijd geleden een oude klx 250 (1980) gekocht. Was wat werk aan, wat stukken te kort maar de motor draaide. De motorfiets is nu zo goed als afgewerkt, maar ik krijg de motor zelf niet meer aan de praat, niettegenstaande een vette vonk aan de bougie, het is trouwens cdi onsteking. Ik heb alles gecontroleerd wat maar kon : carbu gereinigd, kleppen afgesteld, de pulsgever doorgemeten, nieuwe bougie, maar het wil maar niet lukken. Na verschillende keren kickstarten is het enige resultaat een hevige terugslag en rook uit de carbu, de inlaatklep zag er nochtans goed uit, enkel wat putjes in de klepzitting, maar zo erg was dat nu ook weer niet! En toch draaide de motor vorige week nog
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn??
Ieder reactie is hier welkom !!