startproblemen Bandit

ozzy11

Rookie
25 feb 2007
4
0
mijn Bandit start niet na 1,5 jaar stil gestaan te hebben ;-((
na het plaatsen van de accu (stond op de druppelaar) en aanzetten van het contact hoor ik alleen een soort van 'draadjes met stroom tegen elkaar aan geluid' weet ook even niet hoe anders te omschrijven.
iemand een idee waar ik iets mee kan?
bvd Oscar
 
Ik denk ook aan je accu en als je hem straks aan het lopen hebt kom je er waarschijnlijk achter dat hij dat beroerd doet. Meestal moet je na de motor zolang niet gebruikt te hebben de carburateurs reinigen (of het moet zijn dat je de benzine eruit hebt laten lopen voordat je hem wegzette).
 
1.5 jaar stilstaan is opzich niet zo heel heel lang. maar je kunt het beste wel een paar kleine dingetjes doen voordat je hem. (met een goede accu) start. Vlotterbakjes van je carberateurs leeg laten lopen. (de 4 kleine inbusjes onderaan iedere caberateur) en een theelepeltje aan olie in iedere cilinder. (dus boegie eruit olie erin boegie er terug in)

Dan kun je je benzinekraantje op pri zetten. (dit zorgt ervoor dat er weer verse benzine in je vlotterbakjes komt) en de motor starten. Als ie loopt je benzinekraantje terug op on je motor voltanken en een half flesje carberateurcleaner in je tank gooien. (te halen bij een tankstation winkeltje)
 
Terug
Bovenaan Onderaan