Lyndon
Rookie
Mjn Suzuki GSXR-1000 K2 heeft vaak last van startproblemen. Het maakt niet uit of ik de motor koud of warm start. Het start niet direct, maar uiteindelijk wel. De eerste remedie die ik gebruikte wais het sleutel-contact 2-3 keer aandraaien, waardoor de benzine-pomp een aantal keren pompt. Volgens mij ligt het aan het feit dat de benzinedruk niet hoog genoeg blijft.
Nu heb ik begrepen dat het waarschijnlijk aan de benzinepomp-regulateur ligt, maar deze zit vast ingebouwd in de benzinepomp. Vervanging hiervan is een kostbare zaak.
De remedie die ik sinds kort gebruik, en vooralsnog blijkt te werken, is om de motor te starten terwijl de bezinepomp nog het pompend geluid maakt: dus starten binnen 1-2 seconden nadat ik de sleutel heb omgedraaid.
Ik ben natuurlijk benieuwd of het inderdaad aan de benzinepomp-regulateur ligt en zo ja, of er een andere oplossing is i.p.v. deze te vervangen.
Groetjes,
Lyndon
Nu heb ik begrepen dat het waarschijnlijk aan de benzinepomp-regulateur ligt, maar deze zit vast ingebouwd in de benzinepomp. Vervanging hiervan is een kostbare zaak.
De remedie die ik sinds kort gebruik, en vooralsnog blijkt te werken, is om de motor te starten terwijl de bezinepomp nog het pompend geluid maakt: dus starten binnen 1-2 seconden nadat ik de sleutel heb omgedraaid.
Ik ben natuurlijk benieuwd of het inderdaad aan de benzinepomp-regulateur ligt en zo ja, of er een andere oplossing is i.p.v. deze te vervangen.
Groetjes,
Lyndon