Hallo,
Ik heb een Suzuki gsx 750 uit 1980. Heb net de carburateurs ultrasoon gereinigd en gister wou die weer starten na een erg lange poos stil te hebben gestaan. Nou heb ik een digitale km teller er op zitten en ik wou de toerenteller aankoppelen(draadje bij rectifier). Nou zag ik natuurlijk dat de toeren vrij hoog zaten(4000-6000) dus dat wou ik lager zetten. Nou zijn de stelschroeven er uit geweest en deze motor heeft vrij specifieke afstellingen daarmee. Dus ik begin aan die schroeven te draaien maar toen viel die uit, terug gedraaid(ongeveer) maar toen begon die op 2 cilinders te lopen. Samenvatting is dus: lage toeren is maar 2 cilinders, gas geven en hij begint bij de 5-6000 toeren wel op 4 cilinders te lopen. Iemand idee?
Ik heb een Suzuki gsx 750 uit 1980. Heb net de carburateurs ultrasoon gereinigd en gister wou die weer starten na een erg lange poos stil te hebben gestaan. Nou heb ik een digitale km teller er op zitten en ik wou de toerenteller aankoppelen(draadje bij rectifier). Nou zag ik natuurlijk dat de toeren vrij hoog zaten(4000-6000) dus dat wou ik lager zetten. Nou zijn de stelschroeven er uit geweest en deze motor heeft vrij specifieke afstellingen daarmee. Dus ik begin aan die schroeven te draaien maar toen viel die uit, terug gedraaid(ongeveer) maar toen begon die op 2 cilinders te lopen. Samenvatting is dus: lage toeren is maar 2 cilinders, gas geven en hij begint bij de 5-6000 toeren wel op 4 cilinders te lopen. Iemand idee?