statistieken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, topic voor jezelf gemaakt :?
Nu dus niet meer... })

Topictitel zou "Gor's wartaal" moeten zijn... B|
En ik weet wat er komen gaat... :P
 
volgens mij hadden we vroeger netstat maar zijn we daar gekicked omdat er teveel hits waren ofzo :P
 
is ie nou op slot of nie :?
Ik bedacht me op het laatste moment. O-)
Link hierboven verklaard mijn wartaal wel denk ik.
al die malle web-loggers hebben het ook, mf kan niet achterblijven :P
We hebben nedstat niet nodig voor het verkrijgen van bezoekerstatistieken. Daar draaien we zelf software voor. Het zou ook betekenen dat we elke pagina moeten uitrusten met zo'n suf nedstat icoontje en als die er lang over doet om te laden zien veel mensen de pagina ook niet.
 
Ik bedacht me op het laatste moment. O-)We hebben nedstat niet nodig voor het verkrijgen van bezoekerstatistieken. Daar draaien we zelf software voor. Het zou ook betekenen dat we elke pagina moeten uitrusten met zo'n suf nedstat icoontje en als die er lang over doet om te laden zien veel mensen de pagina ook niet.
Due tell than

oh nee weet ik al :P
 
In mei 2004 werden er zo'n 7.500.000 pagina's opgevraagd. Er werd dus bijna 7.500.000 keer op een topic geklikt, of een topiclijst, etc.

Het aantal hits (dus alle requests naar onze server inclusief icons, plaatjes e.d.) lag op bijna 36.000.000 :)
 
Sterker nog...vroeger hadden we een nedstat-icoontje, maar we werden gebanned, hehe!

Teveel hits..nooit reactie op mijn mails gehad.
 
Zeg, apie. Als je graag iets wilt, zeg dan ook even waarom ipv zo'n vaag topic te openen. ;)
Dat soort opmerkingen heb ik al zovaak tegen 'm gemaakt.... B| B|








Zo, tijd voor een beetje ontspanning *D


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan